شناسهٔ خبر: 18611525 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیشرفت نصب سازه‌ها برای برپایی نمایشگاه کتاب

ستاد خبری نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پیشرفت ۵۰ درصدی نصب سازه‌های موقت در «شهر آفتاب» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری - مدیر کمیته اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران - با اشاره به اقدامات اجرایی انجام‌شده در نوروز، گفت: کار نصب سازه‌های موقت «شهر آفتاب» در اوایل فروردین‌ماه آغاز شد و تا امروز پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است. امیدواریم با سعی و تلاش همکاران در شهرداری تهران تا ۲۰ فروردین‌ماه کار نصب سازه‌های موقت تکمیل شود.

او همچنین از برگزاری جلسه با جانشین پلیس راهور تهران خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا تدابیر لازم برای جلوگیری از ترافیک در آزادراه خلیج فارس در نظر گرفته شود تا از ترافیک این آزادراه کاسته شود.

وی افزود: با توجه به این‌که تردد وسایل نقلیه سنگین در آزادراه خلیج فارس ممنوع است، مقرر شد هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای تردد وسایل نقلیه سنگینی که تجهیزات و کتاب‌های ناشران را به شهر آفتاب حمل می‌کنند، انجام شود.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به انجام امور زیرساختی در شهر آفتاب، اظهار کرد: اقدامات لازم برای امور زیرساختی اعم از برق، آب، مخابرات، دیتا و ... در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در تاریخ در نظر گرفته‌شده این اقدامات آماده بهره‌برداری باشند.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما