شناسهٔ خبر: 18611512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۱۲۲۰ تن میوه در استان سمنان توزیع شد

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تامین و توزیع ۹۰۲ تن پرتقال و ۳۱۷ تن سیب در استان طی ایام نوروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در خصوص تامین و توزیع میوه شب عید در سال جاری ضمن بیان اینکه برای تنظیم بازار میوه شب عید و رفع نگرانی مردم استان سمنان بابت تامین میوه، به میزان ۹۰۲ تن پرتقال و ۳۱۷ تن سیب قرمز و زرد تاکنون توزیع شده است، افزود: میوه امسال با قیمت واحد هر کیلو پرتقال و سیب ۳۹ هزار ریال به دست مصرف کنندگان رسید.

 

وی اضافه کرد: مباشر تامین میوه شب عید سال جاری سازمان تعاون روستایی استان و کار توزیع میوه از سوی مباشریان توزیع از جمله سازمان تعاون روستائی استان، اتحادیه شرکت تعاونی روستائی شهرستان ها، میادین میوه و تره بار و صنوف در سطح استان انجام می پذیرد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از عرضه ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰۲ تن مرغ منجمد در سطح استان خبر داد و با اشاره به فعالیت مستمر اکیپ تامین و توزیع اقلام مذکور در ایام تعطیلات گفت: با توجه به اهمیت و نیاز مردم استان و لزوم قرار گرفتن این دو کالای مهم در سبد غذائی آنها با کیفیت و قیمت مناسب، عرضه و توزیع آن در حال انجام است.

 

میرعماد با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ تن گوشت منجمد و ۱۰۲ تن مرغ منجمد توزیع شده است، خاطر نشان کرد: نگرانی بابت تامین گوشت یا مرغ در بازار وجود ندارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز توزیع جبرای خرید آن با قیمت مناسب اقدام کنند.

نظر شما