شناسهٔ خبر: 18608495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی حکمی

دهقانلو سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان شد

سمنان - سعید دهقانلو طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با صدور حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، سعید دهقانلو به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان منصوب شد.

در این حکم آمده است: با توجه به تجربیات و تعهد جناب‌عالی در عرصه فرهنگی و به‌موجب این ابلاغ با حفظ سمت تا تعیین مدیرکل به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان منصوب می‌شوید.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی در این حکم انتصاب تأکید کرده است: امید است در سایه توجهات ذات باری‌تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

سعید دهقانلو سوابق اجرایی معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدی‌شهر را در کارنامه خود دارد.

نظر شما