شناسهٔ خبر: 18607435 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام قدردانی استاندار کرمان از همراهی و همدردی مردم

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان و خانواده والده مکرمه علیرضا رزم حسینی طی پیامی از همراهی و همدردی مردم کرمان در پی درگذشت بانو سکینه نمازیان، قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه سه شنبه روابط عمومی استانداری کرمان متن پیام به شرح ذیل است: صبر واژه بزرگی است که هر وجودی را مهمان نمی شود جز آنکه همدردی از جنس مهربانی و همراهی، همگام آدمی شود و مهربانانه رسم معرفت را به جای آورد.
تجربه خزان مهربانی در بهار طبیعت تناقض دشواری است که ما را در غم از دست دادن مادری فداکار، مبارز و مومن به سوگ نشاند و بی شک آنچه این غم بزرگ را برایمان قابل تحمل کرد، همراهی دلسوزانه عزیزانی است که در تک تک لحظه ها با حضور و پیام های پرمهرشان همراهمان شدند.
در این مجال از همراهی و مهربانی همه کسانی که در آغازین روزهای بهار در غم بزرگ ما شریک شده و با الطاف خود ما را مورد لطف قرار داده اند، نهایت تقدیر را داشته و امید داریم که در شادی هایشان فرصت جبران داشته باشیم.
مراسم ترحیم بانو سکینه نمازیان والده ماجده استاندار کرمان عصر امروز (سه شنبه) با حضور گسترده مسئولان کشوری، استانی و مردم فهیم و قدرشناس کرمان در تکیه فاطمیه این شهر برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن کریم، مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عربپور امام جمعه موقت کرمان همراه بود، شخصیت هایی از جمله آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران، معاون معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه قائم (عج) به نمایندگی از سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی نماینده ولی فقیه در روزنامه اطلاعات، استانداران سابق کرمان و سایر مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
والده استاندار کرمان عصر جمعه چهارم فروردین در سن 86 سالگی به دیار باقی شتافت و پیکر بانو سکینه نمازیان روز شنبه پس از تشییع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر کرمان به خاک سپرده شد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار: رسول محمدحسنی
7429/3028

انتهای پیام /*

نظر شما