شناسهٔ خبر: 18600509 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل حفاظت از محیط زیست کرمانشاه:

نریختن زباله در طبیعت احترام به فرهنگ ملی است

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه گفت: نریختن زباله در طبیعت و پاکیزه نگه داشتن آن نوعی احترام به فرهنگ ملی است که همه باید در انجام آن کوشا باشند.

صاحب‌خبر -

غلامحسین کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی یک اصل است که همه افراد یک جامعه برای سالم ماندن خود و ابتلا به انواع بیماری ها باید آن را مقدم بدارند.
وی گفت: بسیار خوب است شهروندانی که به دامان طبیعت می روند نایلون هایی را به همراه داشته باشند و اگر خوراکی مصرف می کنند پوست آن را داخل کیسه های زباله یا نایلون همراه خود بریزند.
کاظمی ادامه داد: پیش از آغاز سال جدید با همکاری فرمانداری و شهرداری اقدام به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر کردیم تا چهره زیباتری از استان و شهرمان را به تصویر بکشیم.
مدیرکل حفظت از محیط زیست کرمانشاه گفت: در ایام نوروز که شاهد حضور گردشگران در شهرهای مختلف استان هستیم پاکیزه نگه داشتن شهر و خیابان ها و همچنین طبیعت اهمیت دوچندان پیدا می کند.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت (13 بدر) گفت: در این روز 25 گروه از یگان های حفاظت محیط زیست و سمن ها در سطح مناطق حفاظت شده و طبیعت استان حضور دارند و گردشگران و مردم را برای استفاده صحیح از فضای سبز و ... راهنمایی خواهند کرد.
کاظمی همچنین از توزیع کیسه های زباله بین مردم در روز طبیعت خبر داد و گفت: با این کار به طور قطع شاهد وضعیت بهتری در رابطه با حفظ محیط زیست خواهیم بود.
وی در پایان از همکاری خوب مردم در ایام نوروز سال 95 و بخصوص روز طبیعت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که امسال شرایط بهتری را شاهد باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما