شناسهٔ خبر: 18600442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات بازرسی انتخابات مراغه آغاز به کار کرد

مراغه - ایرنا - هیات بازرسی انتخابات شهرستان ویژه مراغه با تعیین اعضای این هیات از سوی وزارت کشور، آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

دبیر هیات بازرسی انتخابات مراغه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این هیات با هدف رصد فعالیت های انتخاباتی در سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تشکیل شده است.
علی سلطان زاده افزود: در این هیات، مسائل و فعالیت های انتخاباتی بررسی و ارزیابی شده و به شکایات رسیده در این زمینه از سوی مردم و نیز دستگاه ها و نیز ستادهای انتخاباتی رسیدگی می شود.
وی ادامه داد: ایجاد تعامل سازنده با نامزدها و ستادهای انتخاباتی برای عمل و تطبیق این تحرکات با قوانین و پرهیز از تخلفات در انتخابات پیش رو از جمله رویکردهای این هیات است.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی، دولتی و برگزار کننده انتخابات نیز به صورت مستمر توسط این هیات مورد رصد قرار گرفته و در صورت بروز هرگونه تخلف بر اساس قانون با آنان رفتار خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و نیز احترام متقابل نامزدهای انتخاباتی گفت: برگزاری این انتخابات در آرامش کامل و تسریع و تسهیل در آن نیازمند همراهی تمامی آحاد مردم و تمکین کاندیداها به قوانین است.
سلطان زاده افزود: در راستای نظارت مستمر بر فعالیت های انتخاباتی و برخورد با تخلفات نیز به زودی اکیپ های سیار این هیات تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز می کنند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در برگزاری هرچه بهتر این انتخابات اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات و انتقادات را به دبیرخانه این هیات مستقر در فرمانداری مراغه مطرح و با شماره تلفن 37253336 منعکس کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، جواد محمودی به عنوان رئیس، علی سلطان زاده دبیر و علی جنتی نیز به عنوان عضو هیات بازرسی انتخابات شهرستان ویژه مراغه منصوب شدند.
انتخابات اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
انتخابات میان ‌دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه در روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌ شود.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077

انتهای پیام /*

نظر شما