شناسهٔ خبر: 18598285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر ارس خبرداد:

اسکان 32 هزار و 442 نفر در منطقه آزاد ارس

رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر ارس از اسکان 32 هزار و 442 مسافر نوروزی در منطقه آزاد ارس تا پایان 4 فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، وحید پل سنگی افزود: در روزهای گذشته بر ظرفیت اسکان دائمی و موقت منطقه آزاد ارس اضافه شده و علاوه بر افزایش ظرفیت مدارس در روزهای گذشته، مجتمع های اقامتی روبروی پارک درنای جلفا به صورت 30 سوئیت 5 نفره نیز به مراکز دائمی اقامتی ارس اضافه شده است.

رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر ارس یادآوری کرد: نظارت روزانه ای برای افزایش کیفیت مراکز اسکان وجود دارد و مشکلات چندانی در این زمینه به کمیته اسکان گزارش نشده است.

پل سنگی ادامه داد: علاوه بر هتل ها، مهمان سراها و مراکز اقامتی دائمی، به 9 کاشانه مهمان نیز مجوز ارائه خدمات به مسافران نوروزی داده شده است.

وی گفت: 5 مرکز خوابگاهی نیز به صورت اسکان موقت نوروزی آماده ارائه خدمات اسکان هستند.

پلس سنگی افزود: در 3 سالن مسقف نیز مراکز چادرزنی احداث شده است تا هیچ یک از مسافران نوروزی مجبور به چادرزنی در سطح شهر نباشند.

منطقه آزاد ارس در نوروز 96 به عنوان یکی از مقاصد هدف گردشگری شمالغرب کشور محسوب شده و هر سال حجم انبوهی از مسافران نوروزی به جلفا و سایر شهرهای این منطقه مسافرت می کنند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما