شناسهٔ خبر: 18590660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کی روش: لازم باشد 80 دقیقه دفاع می کنیم/ برای ما فرقی نمی کند برابر پاپوآ گینه نو، آرژانتین یا چین بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر مجبور باشیم دفاع کنیم مانند همیشه 80 دقیقه با نظم، انسجام و تمرکز کامل در زمین حضور خواهیم یافت.

صاحب‌خبر -
کی روش: مهمان نوازی بازی رفت را جبران می کنیم/ برای ما فرقی نمی کند برابر گینه، آرژانتین یا چین بازی کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و چین بیان کرد:در درجه اول به همه شما به خصوص خبرنگاران عصر بخیر می گویم و امیدوارم بتوانید کار خوبی را در جهت دعوت از هواداران به استادیوم انجام دهید.
 
وی ادامه داد:همه بازی ها در گروه ما سخت است و هیچ تیمی به طور کامل از مسابقات خارج نشده است و هیچ تیمی صعودش قطعی نشده است.امیدوارم به رویا و هدف اصلی مان که صعود به جام جهانی است برسیم و به طور حتم بازی دشواری با چین داریم.این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد.

امیدوارم هواداران واقعی تیم ملی فردا به ورزشگاه بیایند و همان کاری را کنند که هواداران چینی در چین انجام دادند و سکوها را پر کنند.چون اگر این اتفاق رخ ندهد ما بازی را روی سکوها باختیم.امیدوارم فردا مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه‌ آزادی بیایند.بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی برای این بازی دارند و امیدوارم شاهد یک فوتبال خوب باشیم. 
 
سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا این بازی تقابل او و مارچلو لیپی است یا خیر گفت: نه، اینطور نیست. 
 
وی درباره غیبت مارچلو لیپی در نشست خبری و اینکه او چه نظری در این باره دارد بیان داشت: این سوال ها را بهتر است از خود افراد بپرسید، چون به من ارتباطی ندارد. 
 
سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا در صورت پیروزی مقابل چین می توان گفت تیم ملی راهی جام جهانی خواهد شد گفت: من در این باره صحبتی ندارم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است که ورزشگاه آزادی فردا پر شود گفت: حضور هواداران از این جهت اهمیت دارد که اول از همه یک چالش برای آنهاست که اگر ورزشگاه را پر کنند تازه با چینی‌ها برابر خواهیم شد، چون آنها در بازی رفت ورزشگاه را پر کرده بودند. حضور هواداران نه فقط برای حمایت از تیم ملی و بازیکنان بلکه به زیبایی بازی هم کمک خواهد کرد و به ما هم اعتماد به‌ نفس می‌دهد تا کارمان را به درستی انجام بدهیم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه ایران و انگلیس تنها تیم هایی هستند که در دور مقدماتی گلی نخورده اند عنوان کرد:نگاه ما به بازی فردا مانند همیشه است. اگر مجبور باشیم دفاع کنیم مانند همیشه با نظم دفاع خواهیم کرد و اگر لازم باشد 80 دقیقه با نظم، انسجام و تمرکز کامل دفاع می کنیم.

ولی تفکر کلی ما این است که به میدان می رویم تا برنده باشیم. تفکر ما اینگونه نیست که به دنبال دفاع کردن باشیم. ما تنها دفاع می کنیم تا صاحب توپ بشویم و از گل خوردن جلوگیری می کنیم و بعد از آن با همه قوا حمله می کنیم تا با گلزنی برنده میدان باشیم.به طور حتم داشتن کلین شیت بسیار مهم است. اگر گلی دریافت نکردم به دلیل انسجام بازیکنان درون زمین است. اگر بازیکنی توپ را از دست می دهد چند بازیکن از او حمایت می کنند.برای ما فرقی نمی کند برابر پاپوآ گینه نو، آرژانتین یا چین بازی کنیم و همیشه سعی می کنیم که با انسجام بالا به میدان برویم.
 
وی در پاسخ به خبرنگار چینی مبنی بر تفاوت میان این تیم با مربی قبلی و لیپی اظهار داشت:مسائل زیادی را می دانم اما ترجیح می دهم پس از بازی در این باره صحبت کنم.من سال هاست لیپی را می شناسم و اهداف او را تحسین می کنم.چین در دور رفت در دفاع عملکرد قابل قبولی داشت.حالا با حضور لیپی این تیم تقویت شده است.اینطور نبود که چین در دور رفت هم بد باشد. اکنون چین با این مربی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی به پیروزی ارزشمندی دست یافته است.
 
سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا غیبت لیپی به خاطر جنگ روانی است یا خیر،عنوان کرد:من در این باره حرفی ندارم.

انتهای پیام/

نظر شما