شناسهٔ خبر: 18590637 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تقدیر حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی از مروجان روز بزرگداشت شهدا

گروه جهاد و حماسه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: سازمان‌های مختلف و رسانه‌ها در معرفی روز بزرگداشت شهدا به جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملکرد مؤثر و مناسبی داشتند و باید در ادامه این مسیر و افزایش همکاری‌ها برای حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی ضمن تقدیر از روسای محترم قوای سه گانه، علما و مراجع، وزرا، نمایندگان مجلس و همه مسئولین کشوری و لشگری که در راه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت تلاش کردند؛ از ریاست سازمان صدا و سیما و مسئولین خبرگزاری‌ها، مطبوعات، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران نیز برای پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به روز بزرگداشت شهدا تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی و همچنین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی مختلف سراسر کشور، همانند سال‌های اخیر در پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های این روز بزرگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با انگیزه فراوان و وصف نشدنی تلاش کردند.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی تأکید کرد: بدون شک رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و ضروری است برنامه‌های خود در زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را در سایر روزهای سال ادامه داده و نقش تاریخی خود را ایفا نمایند ضمن اینکه فعالیت در فضای مجازی با توجه به اقبال جامعه از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است.
وی گفت: سازمان‌های مختلف و رسانه‌ها در معرفی روز بزرگداشت شهدا به جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عملکرد مؤثر و مناسبی داشتند و باید در ادامه این مسیر و افزایش همکاری‌ها برای حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه سنت الهی همواره بر ثبت حقیقت، دوام مجاهدت و استمرار هدایت مقرر گشته، افزود: با توجه به وعده الهی راه روشن صالحان، برگزیدگان، شهدا و ایثارگران همواره باید برقرار و پر رهرو بماند و فعالیت تمامی کسانی که مروج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و در راستای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا تلاش کردند نزد خداوند اجر مضاعف خواهد داشت.

نظر شما