شناسهٔ خبر: 18590620 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارائه خدمات نوروزی هلال احمر فردیس به 324 خانوار مسافر

کرج-ایرنا-رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان فردیس گفت: 324 خانوار از مسافران نوروزی از 25 اسفند تا 5 فروردین از خدمات جمعیت هلال احمر این شهرستان استفاده کردند.

صاحب‌خبر -

سیدعابدین موسوی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: تعداد کل اعضای مشارکت کننده در طول طرح خدمات نوروزی شهرستان فردیس 35
هستند.
وی اظهار داشت: در چند روز اخیر تعدادی برشور و لوح فشرده در زمینه معرفی مکان های اقامتی و دیدنی فردیس بین مسافران توزیع شد.
موسوی زاده گفت: سنجش فشارخون 115 نفر و قند خون 65 نفر از مسافران نوروزی در ایستگاه سلامت فردیس از دیگر خدمات به مسافران نوروزی دراین شهرستان است.
وی افزود: 2 پایگاه ایمنی ، راهنمایی و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در ورودی فردیس پارک منظریه و مشکین دشت برای خدمات به میهمانان و مسافران نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی مستقر هستند.
رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان فردیس گفت: پیوستن مسئولان به کمپین ' نه به تصادفات جاده ای ' 18 نفر و ارائه خدمات توسط گروه سحاب 18 موردبه مهمانان و مسافران نوروزی انجام شد.
موسوی زاده با بیان اینکه در کنار این ایستگاه‌های امدادرسان جمعیت هلال‌احمر فردیس ، پایگاه و فضای دوست‌دار کودک در راستای خدمت به مسافران نوروز ایجاد شده است، گفت: فعالیت فرهنگی و مسابقات ورزشی برای کودکان در این ایستگاه ها برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.
وی افزود: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با تلفن 112 ندای امداد تماس حاصل کنند و از خدمات امدادی هلال احمر به صورت رایگان بهره مند شوند.
7417/ 6155خبرنگار:منصورجمشیدی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*

نظر شما