شناسهٔ خبر: 18590550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

انتقاد چینی‌ها از زمین چمن کمپ تیم ملی/ این زمین برای بیسبال هم مناسب نیست!

کیفیت پایین زمین چمن کمپ تیم‌های ملی انتقاد شدید چینی‌ها را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سایت چینی پیپل نوشته است: تیم ملی فوتبال چین پس از پرواز هشت ساعته به تهران رسید و فاصله نیم‌ساعته با خودرو تا محل اقامت خود داشت، البته اعضای تیم ملی فوتبال چین از زمین چمن تمرین خود اصلاً راضی نیستند. زمینی ناهموار و پر از گودال که این حرکت تیم میزبان را می‌توانیم به خارج کردن دیسک حریف تشبیه کنیم.

در ادامه این خبر سایت چینی آمده است: کیفیت چمن زمین آکادمی تیم‌های ملی فوتبال ایران بسیار بد است. پر از حفره و آب است و اعضای تیم ملی چین شگفت‌زده شدند. حتی این زمین شرایط مناسبی برای بازی بیسبال را هم ندارد! تمرین تیم ملی چین تحت‌تأثیر کیفیت بد زمین چمن قرار گرفته و توپ مدام در حال پریدن بود.

سایت پیپل در ادامه از ارائه درخواست کادر فنی تیم ملی چین به فدراسیون فوتبال ایران جهت تغییر زمین تمرین و جایگزین کردن زمین بهتری خبر داد و نوشت: چینی‌ها چند زمین دیگر را هم دیده بودند، اما کیفیت آنها ناامیدکننده است.

سایت چینی در خاتمه نوشته است: شاگردان لیپی امروز (دوشنبه) در زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران تمرین می‌کند که حتی شرایط بهتری نسبت به ورزشگاه لی‌هونگ چانگشای چین دارد.

تیم‌های ملی ایران و چین ساعت 16:30 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در بازی هفته هفتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. ایران با 14 امتیاز صدرنشین گروه A است و چین 5 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

نظر شما