شناسهٔ خبر: 18590498 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

دانستنی های خودرو/72/

بدفروش‌های 50 میلیونی بازار را بشناسید؟

نحوه خرید خودرو، می‌تواند نقش بسزایی در افزایش قیمت خودرو دست دوم داشته باشد. پس همواره باید نکاتی را مدنظر داشته باشید...

صاحب‌خبر -
گروه خودرو: سهولت فروش خودرو شاید در ابتدا برای خریداران چندان مهم نباشد ولیکن اندکی تفکر عمیق به اینکه روزی آن¬ها نیز در قامت فروشنده خواهند بود شاید خریداران را به این فکر وادارد تا در هنگام خرید خودرو و بخصوص خرید خودرو کارکرده به این موضوع توجه بیشتری نمایند. در ادامه به معرفی بد فروش‌های 50 میلیونی بازار پرداخته‌شده است. 

بدفروش‌های 50 میلیونی بازار را بشناسید؟

به همین منظور بولتن نیوز با همکاری سایت همراه مکانیک در این حوزه قدم نهاده و به مرور مطالبی مفید را برای آگهی صاحبان و دوستداران خودرو منتشر خواهد کرد. 

پیکانتو: کیا پیکانتو که کوچک‌ترین محصول شرکت کیا بوده و یکی از محبوب‌ترین خودروها در اروپا است؛ بااین‌وجود تولید 2012 این خودرو (وارداتی و شرکتی) که با قیمت تقریبی 50 میلیون در بازار معامله می¬شود در رده خودروهای بد فروش بازار قرار دارد. 
مگان: این خودرو در سال 1385 و توسط شرکت پارس¬خودرو وارد بازار کشور شده و دارای مدل¬های 1600 و 2000 می¬باشد. مدل 1600 و تولید سال¬های 89 و 90 دارای قیمتی حدود 50 میلیون بوده و جزو بد فروش‌های بازار محسوب می¬شود. 
تویوتا یاریس: یاریس نیمه¬فول تولید سال¬ 2008 قیمتی حدود 50 میلیون داشته و این خودرو نیز بد فروش است. 
کوراندو¬ بن¬رو: این خودرو شاسی¬بلند که محصولی از شرکت سانگ¬یانگ می¬باشد که در چند نسل به‌صورت متوالی تولید و روانه بازار کرده و تاکنون پیشرفت‌های چشم‌گیری هم داشته است. تولید سال 1387 این خودرو باقیمتی حدود 49 میلیون در بازار عرضه می¬شود.
رنو مدوس: این خودرو در کلاس خودروهای هاچبک قرار داشته و صرفاً تولید 2009 این خودرو در بازار عرضه شده قیمت خودرو 49 میلیون می‌باشد. این خودرو نیز همانند موارد بالا در رده خودروهای بد فروش قرار دارد. 

نظر شما