شناسهٔ خبر: 18590480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسکان اضطراری پنج هزار مسافر در طرح نوروزی همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمرهمدان ازاسکان اضطراری پنج هزارمسافرازآغاز طرح نوروزی تا کنون توسط تیم های هلال احمراستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
اسکان اضطراری پنج هزار مسافر در طرح نوروزی همدان
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانبهروزکارخانه ای افزود: از 25 اسفندماه پارسال  تاکنون 4 هزار و 819 مسافر در چادرهای هلال احمر و بیش از 180 مسافر در پایگاه های امداد جاده ای این استان اسکان داده شده اند.

وی گفت: پایگاه های امداد جاده ای  استان به امکانات و تجهیزات مورد نیاز از جمله سیستم گرمایشی مجهز هستند و پتو و جیره خشک در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 وی با اشاره به اینکه تیم های هلال احمر همدان از آغاز طرح نوروزی امسال تاکنون در 33 صحنه تصادف حضورداشتند خاطرنشان کرد: این تیم ها به 39 مصدوم امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: 30 تن از مجروحان به مراکز درمانی منتقل شده و 9 تن دیگر بشکل سرپایی درمان  شدند.

کارخانه ای گفت: 70 درصد از سوانح رانندگی واژگونی بوده و 29 مسافر نوروزی و شهروند در جریان این سوانح مجروح شدند که از این تعداد 26 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه  ازآغاز طرح نوروزی تا ششم فروردین ماه خودروهای آمبولانس 50 نوبت و خودروهای امداد و نجات پنج نوبت به عملیات اعزام شدندگفت: متوسط زمان حضور تیم ها در صحنه سانحه هشت دقیقه و 38 ثانیه گزارش شده است.

وی بیان کرد: از 25 اسفند سال گذشته تاکنون عوامل جمعیت هلال احمر 276 نفر روز در انجام عملیات ها مشارکت داشته اند.
انتهای پیام/ج

نظر شما