شناسهٔ خبر: 18590412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در نوروز۹۶ از موزه ای متفاوت دیدن کنید

خبرگزاری شبستان: موزه ملی علوم و فناوری تا دوازدهم فرودین ماه بطور نیم بهاء پذیرای مهمانان مختلف از سراسر کشور خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، موزه ملی علوم و فناوری تا دوازدهم فرودین ماه بطور نیم بهاء پذیرای مهمانان مختلف از سراسر کشور خواهد بود.

 

این موزه در ایام نوروز بمانند سال های گذشته،  روزهای پر شوری را پشت سر می گذارد. بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر کشور و نیز مهمانان خارجی از غرفه های مختلف این موزه دیدن می کنند.


درب های این مجموعه از سوم تا دوازدهم فرودین ‏ماه ۹۶ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ به روی بازدیدکنندگان گروهی و انفرادی باز است. به مناسبت آغاز سال جدید، بازدید از گالری های این مجموعه در ایام نوروز، با ۵۰ درصد تخفیف امکانپذیر خواهد بود.


گفتنی است این مجموعه دارای شش گالری به نام های: مرکز علم، فناوری های بومی، انرژی های نو، از مورس تا موبایل، ابزارهای جراحی و نجوم است.


موزه ملی علوم و فناوری ایران، تنها موزه مشابه مراکز علم در دنیا است که از سال ۱۳۸۹با هدف ایجاد فضایی فعال و آگاهی بخش برای تمام گروه های سنی و آشنایی هرچه بیشتر با میراث علمی، فرهنگی و فناوری دانشمندان و فرهیختگان ایرانی و خدمات تاریخی آنها به جامعه بشری و نیز ارتقای دانش عمومی مردم آغاز به فعالیت کرده است. این موزه کاملا تعاملی است یعنی بازدیدکنندگان می توانند به تمام اشیاء موزه دست بزنند و در بخش علم می توانند با وسایل کار کنند و نتیجه آزمایش های علمی را ببینند.


محل دائمی نمایشگاه موزه ملی علوم و فناوری واقع در میدان امام خمینی (ره)، خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، ساختمان کتابخانه ملی سابق است و شماره های تماس ۶۶۷۲۴۶۹۴-۰۲۱ و ۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۸ جهت هماهنگی های لازم، آماده ارائه خدمات است.
 

نظر شما