شناسهٔ خبر: 18589734 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بیانیه حزب موتلفه اسلامی به‌مناسبت آغاز سال جدید

مردم به فردی رأی دهند که به‌جای وادادگی به یک سیاست مدبرانه روی آورد

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد: در سال جدید با عمل به رهنمودهای رهبرانقلاب و سیاست‌های ابلاغی و تیم‌های مدیریتی لایق و پاک، مشکلات کشور را به پایان برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حزب موتلفه اسلامی به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

در سال جدید با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و سیاست‌های ابلاغی و تیم‌های مدیریتی لایق و پاک، مشکلات کشور را به پایان برسانیم.

 

حل مشکلات با رأی ملت به رئیس‌جمهوری متدین، متعهد، شجاع، پاک، ساده زیست و خردورز به نتیجه خواهد رسید. امروز انتخاب رجایی گونه‌های واقعی، نه مدعیان دروغین رجایی‌گونگی و اشتباه در رای به بنی صدرهای مردم فریب که به اندازه کافی تجربه به همراه آورده، ضروری و حائز اهمیت است.

 

حزب موتلفه اسلامی از ملت ایران می‌خواهد که با اتکا به خط امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و خط شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به کسانی رای بدهید که اطمینان داشته باشید دارای تفکر خالص و به دور از چپ‌زدگی و راستگرایی و سلایق خاص هستند.

 

ما از همه ملت می‌خواهیم که در انتخابات به فردی رای دهند که در روابط بین‌الملل بجای خشونت‌گرایی و بجای وادادگی به یک سیاست مدبرانه روی آورند که جهانیان را به حقانیت نظام جمهوری اسلامی آشنا می‌سازد.

نظر شما