شناسهٔ خبر: 18589677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم و مسئولان توان خود را برای رونق تولید داخلی به کار بگیرند

خبرگزاری شبستان:نائب رئیس کمیسیون قرآن، مساجد و مادحین شورای مرکزی هیئات مذهبی کشور گفت: مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال به کار گیرند.

صاحب‌خبر -

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال به کار گیرند.

 

وی با بیان اینکه پرورش و بالفعل ساختن استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی و ایجاد اشتغال و رونق بخش تولید، باید مهمترین هدف برای محقق شدن شعار امسال در برنامه ریزی ها باشد.

 

ابراهیمی با اشاره به ضرورت توجه به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال» تصریح کرد: هر کشوری که تولید آن از قدرت بالایی برخوردار باشد، اقتصاد آن نیز قوی بوده و اگر اشتغال نیز برای جوانان جامعه ایجاد شود یقیناً همه مردم و خانواده‌ها نیز خوشحال هستند.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در ادامه از تشکیل کارگروه تبیین مصادیق و راهکارهای اجرایی شعار سال جاری با هدف ارائه راهکارهای اجرایی و تحقق شعار سال خبردادو گفت: کارگروهی تخصصی ویژه شعار سال در این مؤسسه فرهنگی تشکیل شده است.

 

ابراهیمی با اشاره به نامگذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد:اقتصاد مقاومتی حوزه پیشرونده و فزاینده همراه با تعالی های سازمانی، انسانی و ساختارهای اجتماعی کشور است و نه تنها یک اقتصاد ریاضتی نیست بلکه پویا بوده و رو به جلو حرکت می کند که براین اساس تشکیل کارگروهی برای تعیین مصادیق شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، از طریق مؤسسه فرهنگی بین الحرمین  در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و به جهت تحقق اهداف ایشان، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در نظر دارد تا با اقدامی مناسب به جهت عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری گامی اساسی را بردارد.

 

مدیر مؤسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود خاطر نشان کرد:برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توزیع جزوات مربوط به اقتصاد مقاومتی، برگزاری گفتمان‌های دینی ، برگزاری نمایشگاههای اقتصادی در حوزه فرهنگ قران و عترت و آموزش آحاد جامعه از جمله تصمیمات مهم این کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال است.

 

ابراهیمی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جدید توجه مسئولان به این امر مهم سیاسی خواستار توجه بیشتر مسئولان خصوصآ مدیران اقتصادی و فرهنگی  به موضوع اقتصاد مقاومتی شد و از صاحب‌نظران خواست تا با همکاری و مساعدت خود نسبت به تحقق شعار سال این مؤسسه فرهنگی را یاری کنند.

نظر شما