شناسهٔ خبر: 18589588 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قدردانی رئیس جمهور از رسانه ملی

رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان و در جریان افتتاح 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما از رسانه ملی قدردانی کرد. طی حکم مرتضی میرباقری معاون سیما، سید غلامرضا میرحسینی به سمت مشاور اجرایی معاونت سیما منصوب شد. شبکه یک که مخاطبان بسیار زیادی در کل ایران دارد در ایام نوروز تلاش کرد با تابوشکنی نه تنها مخاطب قبلی خودش را حفظ کند، بلکه نگاه مخاطبان جدید هم به خودش جلب کرده است. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان یک بازیکن فوتبال با یک بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. رامبد جوان در مرحله نیمه نهایی مسابقه خندوانه حذف شد. مهران رجبی در پست تازه خودش در اینستاگرام از گاز گرفته شدن بازویش توسط یک ببر گفت. ویژه برنامه پایش اقتصادی که با شروع سال جدید با محوریت تولید و اشتغال به روی آنتن می رود، امروز چهارشنبه نهم فروردین میزبان محمدرضا دیانی کارآفرین حوزه صنعت است. برنامه بوی عیدی که هر شب به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از شبکه یک پخش می شود، تعاملی است و مردم می‌توانند به مهمانان رای بدهند. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود، امشب میزبان یک بازیکن فوتبال با یک بازیگر است که با یکدیگر رقابت می‌کنند. در برنامه «خندوانه» برای اولین بار از جدیدترین ویدئوی فرزاد فرزین به نام «مرز» که موضوع آن شهدای مدافع حرم بود، رونمایی شد. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان و در جریان افتتاح 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما از رسانه ملی قدردانی کرد. تهیه کننده برنامه بوی عیدی با تاکید بر اقبال مردم از برنامه بوی عیدی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه خیلی دیده شده و مردم هر شب بیشتر از شب های قبل به مهمانان حاضر در برنامه رای می دهند، حتی طرفداران مهمانان در فضای مجازی مردم را تشویق می کنند تا به مهمانی که می خواهند رای بدهند. مهران رجبی در پست تازه خودش در اینستاگرام از گاز گرفته شدن بازویش توسط یک ببر گفت. بهترین مجری زن تلویزیون در سال 95 در ابتدای سال جدید به دیدار خانواده شهید عبداللهی رفت. آنا نعمتی، در 18 سالگی با فیل

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی صداوسیما، حسن روحانی از رسانه ملی برای تلاش های مستمر و ادای رسالت اصلی رسانه که همانا اتصال مردم به نظام و بالعکس اتصال نظام به مردم است قدردانی کرد.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است، افزود: امیدواریم در راه اهداف بلند الهی و ملی موفق باشید.

رئیس جمهور افزود: در سفرهای استانی دولت، اهتمام شبکه های استانی، ملی و شبکه خبر برای پوشش خبری و رسانه ای این سفرها قابل توجه و قدردانی است.

حسن روحانی در قالب دومین سفر استانی خود و برای شرکت در مراسم افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه و طرح عمرانی شنبه پنجم فروردین وارد سنندج شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران، کردستان را دیار مردمان خونگرم، قهرمان و مرزدار توصیف کرد و با تبریک آغاز سال جدید، اظهار کرد: در این سفر چندین پروژه بسیار مهم در استان افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز می شود.

رئیس‌ جمهور خاطر نشان کرد: در جریان این سفر همچنین روند اجرایی شدن وعده‌های سفر استانی بررسی می شود تا پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

نظر شما