شناسهٔ خبر: 18587726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو هیأت رئیسه مجلس:

مجریان انتخابات امانت‌دار رأی مردم هستند/ نامزدهای انتخابات حدود قانونی را رعایت کنند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به قوای اجرایی و برگزارکنندگان اعتماد دارند که انتخابات صحیح و به‌درستی انجام می‌شود، گفت: مجریان و ناظران انتخابات، امانت‌دار رأی مردم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، علی اصغر یوسف‌نژاد در بازدید از ستاد انتخابات مرکز استان مازندران اظهار کرد: جوانان حضور پرشوری در انتخابات داشته و بانوان هم در بعضی مناطق نسبت به گذشته حضور پررنگ‌تری دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای اجرایی، نظارتی و امنیتی باید به حضور بیشتر مردم در انتخابات کمک کنند چون این برای ما مهم‌تر است، افزود:‌ از بعد ملی و بین‌المللی حضور مردم در انتخابات اهمیت بیشتری دارد و نظر مقام معظم رهبری هم همین است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات، فرع است، گفت: در شهرستان ساری و میاندورود این اعتماد برای نامزدها و مردم وجود دارد که در برگزاری انتخابات، دیدگاه‌های سیاسی اعمال نظر و سلیقه نمی‌کنند و دخالتی در نتیجه انتخابات ندارند.

این مسؤول با بیان اینکه مردم به قوای اجرایی و برگزارکنندگان اعتماد دارند که انتخابات صحیح و به درستی انجام می‌شود، تصریح کرد: رأی مردم امانتی است که مجریان و ناظران انتخابات، امانت‌دار رأی مردم هستند.

 یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه مجریان و نامزدهای انتخابات شوراها در پنجمین دوره از برگزاری این انتخابات به حد پختگی از نظر فرهنگی و سیاسی رسیده‌اند که مسائل اساسی را رعایت کنند، ادامه داد: نامزدهای انتخابات با توجه به اینکه به تجربه نسبی، اخلاقی، فرهنگی و پختگی سیاسی باید رسیده باشند که حدود قانونی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات، مسائل تبلیغات و روش صحیح اسلامی و انسانی را رعایت کنند، گفت: مشکل خاصی در برگزاری و تبلیغات انتخابات  در این برهه به ویژه در شهرستان ساری نداریم.

انتهای پیام/ح

نظر شما