شناسهٔ خبر: 18586824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پذیرش بیش از 57 هزار خدمات در جشنواره نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت ایساکو گفت: تاکنون بیش از 57 هزار خدمات امدادی و تعمیرگاهی در قالب طرح جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو پذیرش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدرضا حسینی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد بیش از 36 هزار خدمات تعمیرگاهی و بیش از 20 هزار خدمات امدادی بوده است.
وی اظهار کرد: در جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو که از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است 2 هزار و 733 نماینده ارائه خدمات پس از فروش، فروشگاه های مجاز و امدادگر مشغول فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه در طرح نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو 411 نمایندگی خدمات پس از فروش را ارائه می کنند، گفت: 2 هزار و 100 امدادگر نیز در این طرح در نقاط مختلف کشور به مشکلات خودرو ها رسیدگی می کنند.
مدیرعامل شرکت ایساکو افزود: برای رضایت‌ بیشتر مشتریان، علاوه بر نمایندگی ‌های یک نوبته که از ساعت 8 صبح تا 16فعال هستند، 170 نمایندگی دو نوبته نیز از ساعت 8 تا 21 به ارائه خدمات می پردازند.
وی با بیان اینکه تعداد نمایندگی های فعال در طرح نوروزی نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است اظهار کرد: افزایش تعداد نمایندگی ها بر اساس ارزیابی انجام شده صورت گرفته است.
وی گفت: در بسته خدماتی جشنواره نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو بیش از 270 قلم خدمات جای گرفته تا کنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.
مدیرعامل شرکت ایساکو افزود: بیشترین افزایش خدمات پس از فروش در میان شرکت های فعال کشور متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است و شاخص رضایت مندی از این شرکت در سال 95 افزایش چشمگیر داشته است.

* حمایت دولت از صنعت خودرو سازی باعث افزایش رضایت مردم شده است
حسینی با بیان اینکه حمایت دولت از صنعت خودروسازی باعث افزایش رضایت مردم شده است، اظهار کرد: برجام نیز میزان رضایت مردم را در حوزه ارائه خدمات پس از فروش صنعت خودرو سازی کشور ارتقا داد.
وی گفت: ارائه خدمات نوآورانه از رویکردهای شرکت ایساکو است و در این زمینه تلاش شده نظر مشتریان بیش از گذشته جلب شود.
وی افزود: مذاکره با شرکت پژو و در اختیار قرار گرفتن قطعات اورجینال نمونه بارز از تاثیر برجام و دیپلماسی خارجی دولت در حوزه صنعت خودروسازی بوده است.
مدیرعامل شرکت ایساکو ادامه داد: این شرکت به منظور تامین آسایش و افزایش رضایت‌ مشتریان، طرح خدمت فوری در محل یا اتوکلیک را در اختیار آن ‌ها قرار داده که دارندگان محصولات ایران ‌خودرو می توانند پس از نصب سامانه همراه 'ایساکو اپ' بر روی گوشی‌ های تلفن هوشمند خود با ثبت درخواست سرویس فوری در محل از خدمات اتوکلیک با 20 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.
وی اظهار کرد: شرکت ایساکو با راه ‌اندازی طرح اتو کلیک در نظر دارد ارایه خدمات به مشتریان را به کمترین زمان ممکن کاهش دهد.
به گفته وی خدمات این سامانه شامل تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد و مایع شیشه‌ شور در 2 نوبت کاری از 8 صبح تا ساعت 23 می‌ باشد.
حسینی افزود: در حوزه امداد رسانی به مشتریان نیز شبکه 096440 در حال حذف شدن است و به زودی طرح تماس امدادخواه با امدادگر در کشور راه اندازی می شود.
شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) در سال 1356 در قالب شرکت سهامی خاص تأسیس شد.
مسئولان این شرکت روز یکشنبه از برخی نمایندگی های فعال در جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو در مشهد بازدید کردند.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*

نظر شما