شناسهٔ خبر: 18586816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در گفت‌وگو با میزان مطرح شد:

خیمنز: از عملکرد تیم در مسابقات جاده ابریشم بسیار راضی هستم/ امیدوارم تغییرات مثبتی را در بوکس ایران به وجود بیاورم

خبرگزاری میزان- سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: امیدوارم که بتوانم در این مدتی که سرمربی تیم ملی بوکس ایران هستم، تغییرات مثبتی را در بوکس ایران به وجود بیاورم.

صاحب‌خبر -
باربارو فرناندز خیمنز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد عملکرد بوکسورهای کشورمان در مسابقات جاده ابریشم اظهار داشت: از عملکرد تیم در مسابقات جاده ابریشم بسیار راضی هستم. ما 8 بوکسور به این مسابقات اعزام کردیم که 4 نفر از آنها موفق به کسب مدال شدند و اگر برای سجاد محمدپور هم ناداوری صورت نمی‌گرفت، می‌توانستیم یک مدال دیگر کسب کنیم و 5 مدال بگیریم.

وی ادامه داد: نکته جالب این بود که 3 تن از 4 مدال‌آور ما اولین مسابقه بین‌المللی خود را تجربه می‌کردند. همچنین سبک‌وزن‌ترین بوکسور ما یعنی امید احمدی‌صفا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره محرومیت یک ساله آمد و مدال نقره را کسب کرد که برای ما خیلی ارزشمند بود.

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان درباره مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که در هر دو مسابقه شرکت کنیم. با توجه به فاصله زمانی کمی که بین این دو رویداد وجود دارد، سعی می‌کنیم با برنامه خیلی دقیقی پیش برویم تا نتایج خوبی کسب کنیم. هدف اصلی ما موفقیت در بازی‌های آسیایی 2018 است و امیدوارم در این راه موفق باشیم.

خیمنز در پایان خاطرنشان کرد: ما نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم. هر چه تعداد دیدارهای تدارکاتی ما بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم عمل کنیم. امیدوارم که بتوانم در این مدتی که سرمربی تیم ملی بوکس ایران هستم، تغییرات مثبتی را در بوکس ایران به وجود بیاورم تا بتوانیم بوکس ایران را به جایگاه اصلی خود که قرار گرفتن در جمع 3 تیم برتر آسیاست، برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما