شناسهٔ خبر: 18586741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اوقاف و امورخیریه بشرویه: 100 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

بیرجند- ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه گفت: در پی اجرای نیات واقفان نیک اندیش در این شهرستان 100 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محمود قیصری یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.
وی ادامه داد: توزیع این بسته ها در اجرای طرح دست های مهربانی بود که این طرح همه ساله در اجرای نیات واقفان و کمک به نیازمندان در مناسبت های مختلف انجام می شود.
قیصری اظهار کرد: در شهرستان بشرویه 15 موقوفه توسط واقفان خیر با نیت هایی در زمینه کمک به فقرا و رد مظالم از فقرا، وقف شده است.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز در قالب اجرای طرح دست های مهربانی در مناسبت هایی نظیر عید قربان و عید غدیر وعده های غذایی گرم و گوشت بین مستمندان این شهرستان توزیع شده است.
قیصری اداره اوقاف را امانت دار واقفان دانست و تاکید کرد: رعایت حقوق موقوفات و عمل به نیات واقفان نیک اندیش از مهم ترین وظایف اوقاف و امور خیریه است.
به گزارش ایرنا، وی گفت: وقف در حوزه مسایل قرآنی و همچنین عزاداری ایام فاطمیه از جمله نیت هایی است که در حوزه اوقاف و امور خیریه در بشرویه کمبود آن احساس می شود.
قیصری ادامه داد: همچنین از دیگر مواردی که نیاز است مورد توجه واقفان و خیران این شهرستان قرار گرفته شود، در نظر گرفتن نیت ها و موقوفات برای کمک به کاروان های پیاده کربلای معلی است.
وی اظهار کرد: اداره اوقاف با تمرکز بر اجرای دقیق و صحیح نیات واقفان تلاش می کند اجرای این نیت ها را عمیق تر و مستمر کند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار داشته و در مجموع نزدیک به 300 موقوفه و هفت بقعه متبرکه دارد.
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار خراسان جنوبی به کانال تلگرامی irnabirjand@ ملحق شوید.
*7550*2047* خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*

نظر شما