شناسهٔ خبر: 18586269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی بوشهر خبر داد؛

فعالیت ۵ گروه جهادی بسیج دانشجویی استان بوشهر در ایام نوروز

بوشهر - مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: امسال در ایام نوروز ۵ گروه جهادی فعال در شهرستان‌های دشتستان، گناوه و دیر مشغول خدمات‌دهی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمیان یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت: هر ساله در ایام نوروز دانشجویان انقلابی در مناطق محروم سال جدید خود را با خدمت رسانی به مردم با فعالیت‌های جهادی آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال در ایام نوروز ۵ گروه جهادی فعال در شهرستان های دشتستان، گناوه و دیر مشغول خدمات دهی هستند بیان داشت: غالب فعالیت‌های جهادی دانشجویان در این مناطق در حوزه عمرانی و فرهنگی است.

رحیمیان ادامه داد: با توجه به سیل اخیری که در اواخر سال گذشته در استان خساراتی را برای مردم در این مناطق به بار آورد و خرابی‌هایی را برای برخی خانه‌های نیازمندان از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد وارد کرده بود جهادگران به کمک آنها شتافتند تا بتوانند آلامی بر درد نیازمندان باشند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: در حوزه فرهنگی با توجه به فقر فرهنگی که در سطح روستاها وجود دارد تلاش کردیم که امسال با برگزاری نمایشگاه‌های هنری و نمایش‌های بومی محلی و برنامه‌های متنوع دیگر متناسب با فرهنگ مردم در مناطق محروم بتوانیم به افزایش سطح فرهنگ مردمان آن مناطق کمکی کرده باشیم.

وی افزود: در کنار برنامه‌های فرهنگی ویژه برنامه‌های شادی برای افزایش نشاط و شادی مردم به‌ویژه کودکان و دانش‌آموزان در دست اقدام داریم که انشاالله بتوانیم این برنامه‌ها را به نحو احسن برگزار کنیم.

نظر شما