شناسهٔ خبر: 18586076 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

رضاییان حرکت پرسپولیسی ها را تلافی کرد

بازیکن تیم پرسپولیس حرکت هم تیمی هایش را تلافی کرد.

صاحب‌خبر -
به دلیل برخی از مسائل که البته تعداد آن هم کم نیست بسیاری از بازیکنان پرسپولیس ارتباط خوب و حسنه ای با رامین رضاییان ندارند و حتی در روز ۲۷ اسفند که تولد این بازیکن بود به جز مهدی طارمی هیچ بازیکن دیگری تولد رضاییان را تبریک نگفت تا نشان دهند که ارتباط خوبی با هم ندارند.

به گزارش نامه نیوز، این حرکت پرسپولیسی ها آن قدر برای رامین گران تمام شد که وی حتی مطلبی در اینستاگرام خود علیه همبازیانش منتشر کرد و عنوان داشت که دوست و دشمن خود را شناخته است.

حالا این بازیکن در مقام تلافی بر آمده و در روزی که تولد ۳ هم تیمی خود سروش رفیعی، شهاب کریمی و حمید طاهرخانی بود به هیچ بازیکنی تبریک نگفت تا رفتار هم تیمی هایش را تلافی کرده باشد.

با این شرایط و با تنش هایی که بین بازیکنان و رضاییان بود که البته حالا علنی هم شده مشخص نیست که رضاییان در صورت بازگشت به تمرینات چه برخوردی با سایر بازیکنان پرسپولیس داشته باشد و شاید به سود خودش باشد که در این چند هفته باقی مانده تا پایان لیگ هم تمریناتش را اختصاصی انجام دهد.

البته اخبار رسیده از اطراف پرسپولیس حاکی از آن است که برانکو تحت هیچ شرایطی تا پایان فصل راضی به بازگشت این بازیکن نیست اما با این حال وی از سوی باشگاه به نوعی تحت حمایت قرار دارد و باید دید این بار هم برانکو کوتاه می آید یا خیر!

نظر شما