شناسهٔ خبر: 18585956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب

خبرگزاری صداوسیما

نمایشگاه عکس آیین ها و طبیعت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ، برپا شده است. این نمایشگاه کاری از کانون عکاسان مستقل است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز سیستان وبلوچستان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار ما  گفت: با هدف معرفی و آشنایی افراد، با فرهنگ ، آداب و رسوم و طبیعت استان سیستان و بلوچستان در ایام نوروز، این  نمایشگاه عکس با موضوع آیین ها و طبیعت برگزار شده است.
 ملازهی افزود:  30 عکاس از سراسر استان 180 عکس را برای ارائه در این نمایشگاه ارسال کردند که دبیرخانه کانون عکاسان مستقل، در مجموع  تعداد 90 عکس از 8 عکاس را برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب کردند. 
گفتنی است این نمایشگاه از ششم تا  بیستم فروردین ماه عصرها از ساعت 16 الی 20 شب در محل نگارخانه فردوسی مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار خرمشهر برای بازدید علاقمندان دایر است. 
آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب آیین ها و طبیعت سیستان و بلوچستان در قاب

نظر شما