شناسهٔ خبر: 18584862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملکرد و رفتار خوب پلیس، مشارکت مردمی را افزایش می دهد

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس برای جلب اعتماد و مشارکت مردمی، ابتدا باید وظایف خود را به درستی انجام و سپس با تقویت رفتارهای خوب خود این مشارکت را افزایش دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛سردار "منوچهر امان اللهی" به همراه سرهنگ "رضا امانی" معاون هماهنگ کننده و سرهنگ "فضل اله شیری" رئیس پلیس راه استان از ایستگاه های نوروزی پلیس مستقر در مسیر مسافران بازدید کرد.


وی گفت:مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: برخی از مسائل پایه و وظیفه اصلی ما است و نحوه مواجه شدن با مشکلات را باید جزیی از کار خود بدانیم.


سردار امان اللهی با اشاره به اینکه کار پلیس با ادارت دیگر متفاوت است، گفت: پلیس بایستی در انجام مأموریت ها با مردم و ادرات دولتی و غیر دولتی تعامل داشته باشد و از ظرفیت های مردمی کمک بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: پلیس برای جلب اعتماد و مشارکت مردمی، ابتدا باید وظایف خود را به درستی انجام  و سپس با تقویت رفتار های خوب خود این مشارکت را افزایش دهد، چراکه یک حرکت اشتباه هم به خود فرد و هم به مجموعه انتظامی ضرر می رساند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان  کرد: مسائل سازمانی، انضباطی و آموزشی را هرچه جدی تر بگیریم توفیق بیشتری حاصل خواهد شد، همچنین داشتن ظاهر آراسته و مرتب در ذهن بیننده تاثیر گذار است و ممکن است باعث قضاوت مثبت یا منفی شود.

سردار امان اللهی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و ایجاد جو روانی ناامن برای مجرمان، تصریح کرد: پلیس باید به طرق مختلف از جمله گشت زنی محسوس و نامحسوس، کشف سرقت های به وقوع پیوسته، تعامل با شوراهای شهر و روستا، بسیج و آموزش و آگاهی دادن به مردم احساس امنیت را در جامعه تقویت کند.

گفتنی است، سردار امان اللهی در ادامه از ایستگاه های نوروزی و انتظامی شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ز

نظر شما