شناسهٔ خبر: 18583660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان مطرح کرد

اسکان بیش از ۸۵ هزار مسافر در اصفهان

R41346/P1384/S6,51/CT1

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: ۸۵ هزار و ۵۰۰ مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان داده شدند.

صاحب‌خبر -

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه 85 هزار و 500 مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان داده شدند اظهار داشت: از این تعداد مسافر 27 هزار نفر در مدارس آموزش و پرورش، 40 هزار و 700 نفر در منازل استیجاری و 3 هزار و 800 نفر در کمپ باغ فدک اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه 13 هزار مسافر هم در هتل‌ها و مهمانپذیرها اسکان داده شدند، افزود: هزار مسافر در خوابگاه‌ها و فرهنگسراهای اصفهان ساکن شدند.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از نخستین روز فعالیت این ستاد در 26 اسفند تا صبح امروز، 690 هزار مسافر در اصفهان اسکان داده شده اند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده، اولویت اسکان مسافران نوروزی به ترتیب در هتل ها و میهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه های دانشجویی و فرهنگسراها و در نهایت باغ فدک اصفهان است.

مصور ظرفیت اسکان مسافران در این کلانشهر را 150 هزار مسافر اعلام کرد و افزود: در تعطیلات نوروزی پارسال یک میلیون و 100 هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

وی گفت: اجرای بیش از 160 طرح زیباسازی و 16 هزار متر دیوار نگاره‌های شهری برای میزبانی از مسافران، حال و هوای تازه‌ای به نصف جهان بخشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما