شناسهٔ خبر: 18583609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرلشگر رحیم صفوی:

دولتمردان از امنیت کشور برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری استفاده کنند/ 7 میلیون بیکار زیبنده ایران نیست

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: پس از گذشت 28 سال، کشور ما جزو امن‌ترین کشورهاست؛ دولتمردان و سیاست‌مداران باید از این امنیت برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری کشور استفاده کنند و به شعار امسال عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار سرلشگر سید یحیی رحیم‌صفوی پیش از ظهر امروز در یادواره 150 شهید منطقه مشهد اردهال کاشان اظهار داشت: مقاومت اسلامی فلسطین بر پایه انقلاب اسلامی و مبارزه زیر مکتب اسلام و قرآن شکل گرفت.

وی افزود: نوار غزه که تحت قدرت حماس قرار دارد، منطقه باریکی است و حدود 300 کیلومتر وسعت دارد، اما رژیم غاصب صهیونیستی هر چه برای تصرف این منطقه تلاش کرد، موفق نشد؛ این مکتب مقاومت، مقاومت اسلامی فلسطین را شکل داد.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: بیش از 90 هزار تروریست از نقاط مختلف جهان به سوریه اعزام کردند و حدود 200 هزار نفر از مردم این کشور را قتل‌عام کردند، چندین میلیون سوری آواره شدند؛ اما از برکت همین انقلاب، مستشاران نظامی ما به سوریه و عراق رفتند و مردم این کشورها را در گروه‌هایی ساماندهی کردند.

رحیم‌صفوی با اشاره به عدم دستیابی غربی‌ها به اهداف خود تصریح کرد: آمریکایی‌ها، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی که در این 70 ماه به دنبال سرنگونی حکومت سوریه بودند، نتوانستند به این هدف برسند چرا که مدل دفاع 8 ساله مقاومت به آن‌ها یاد داد که با کمک نیروهای مردمی چگونه می‌توان با این وحشی‌های جنایتکار که بویی از انسانیت نبرده‌اند جنگید و پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش عراق که حدود 2 هزار دانشجو داشت، شیعه و سنی را جدا کردند و در یک روز بیش از 900 شیعه‌ای را که در این پایگاه حضور داشتند به شهادت رساندند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا، منافقان را همانند داعش خواند و اضافه کرد: در جنگ نیابتی که از جانب آمریکایی‌ها طرح‌ریزی‌ شده و پول آن از طرف عربستان تأمین می‌شود، این انسان‌های احمق را با فلسفه‌های نادرست، شستشوی مغزی داده‌اند؛ آیات قرآن را به نحوی تفسیر کرده‌اند که با نام خدا و دین، به میدان نبرد می‌آیند و می‌گویند اگر کشته شویم سرمان را پیامبر در دامان می‌گیرد.

رحیم‌صفوی بیان کرد: انقلاب ما علاوه بر این مکتب مقاومت، دستاورد دیگری داشت و آن‌هم امنیت پایدار کشور است، پس از گذشت 28 سال، کشور ما جزو امن‌ترین کشورهاست؛ دولتمردان و سیاست‌مردان ایران باید از این امنیت برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری کشور استفاده کنند و به شعار امسال که «اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال» است، عمل کنند.

وی اضافه کرد: 7 میلیون بیکار زیبنده کشور ما نیست، مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که کارآمدی داشته باشد، کار بلد باشد، دروغ نگوید، آمار دروغ ندهد و ولایتمدار باشد.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به ویژگی‌های دولت انتخابی مردم در انتخابات پیش رو عنوان داشت: دولت باید مردم‌دار و مردم یار باشد، امید داریم دولت آینده، دولتی باشد که بیشتر به مسائل داخلی توجه کند تا سیاست خارجی، توجه به مشکلات داخلی و به طور خاص، اقتصاد و فرهنگ داخلی را در اولویت قرار دهد؛ دولت باید خود را زیر مجموعه مقام معظم رهبری تعریف کند و به سخنان ایشان عمل کند.

رحیم صفوی گفت: در کشور ما دو گفتمان معنا ندارد، یک گفتمان مقام معظم رهبری است، نمی‌شود غیر از این گفتمان، گفتمان دیگری در کشور باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: شهیدان هم در اندیشه و تفکر، هم در اخلاق و رفتار و هم عملکرد، بی‌نظیر هستند؛ شهدا انسان‌های مطلوب قرآن و اسلام بودند، ما اگر بخواهیم برای نسل جدید یک الگویی از انسان متعالی و قرآنی نشان دهیم، باید به شهدا اشاره‌کنیم.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا در پایان ضمن درخواست از جوانان برای توجه به زندگی شهدا گفت: امیدواریم با وفاداری به اهداف شهدا، بتوانیم شهدا را به عنوان الگویی در زندگی خود قرار داده و اندیشه شهدا را ابتدا در خود و سپس در جامعه پیاده کنیم.

انتهای پیام/و

نظر شما