شناسهٔ خبر: 18583198 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از دانلود نرم‌افزار زیرنویس یاب فیلم و سریال تا حل مسائل ریاضی با دوربین موبایل

در این بسته قسمتی از بهترین نرم افزارهای منتشر شده در سال گذشته را قرار داده‌ایم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر تا به حال فرصت نکرده اید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چرا که در ادامه قسمتی از پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در طول سال گذشته در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.
 
دانلود iShredder 4 Professional برای اندروید؛ حذف غیرقابل بازیابی فایل‌ها
هنگامی که فایلی را در گوشی خود، چه حافظه تلفن و چه حافظه جانبی ذخیره می‌کنید و پس از مدتی آن را حذف می‌کنید اگر گوشی شما در اختیار کسی قرار بگیرد می‌تواند فایل‌های حذف شده را بازیابی و به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند. برای مثال زمانی که می‌خواهید گوشی خود را  بفروشید یا به کس دیگری بدهید.

امروز نرم افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های مهم و حساس خود را بدون قابلیت بازیابی حذف کنید. با استفاده از نرم افزار  iShredder 4 Professional می‌توانید با 5 الگوریتم مختلف که برخی از آنها توسط سرویس‌های امنیتی استفاده می‌شدند فایل مورد نظر خود را غیر قابل بازگشت حذف کنید.

حذف غیرقابل بازیابی فایل ها با دانلود iShredder 4 Professional برای اندروید

 
دانلود Subtitles for Movies & Series Pro؛ زیرنویس یاب فیلم وسریال
نرم فزار subtitles for movies & series pro یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه پیدا کردن زیرنویس برای فیلم و سریال ها است. با دانلود این نرم افزار می توانید به مجموعه ای از زیرنویس ها دسترسی داشته باشید و آن ها را دریافت کنید. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار، انتخاب زبان مورد نیاز برای زیر نویس است. نرم افزار subtitles for movies & series pro با پرداخته درون برنامه ای 3.49 دلاری، توانسته است نمره 3.6 از 5.0 را در گوگل پلی کسب کند.
 
subtitles for movies & series pro


دانلود Maxthon برای اندروید و ios؛ جذابترین و زیباترین مرورگر برای گوشی و تبلت
زیبایی در عین کارایی می‌تواند یک مرورگر را به پرطرفدارترین مرورگر وب تبدیل کند. این اتفاق برای ماکستون افتاده است. ماکستون که یکی از قدیمی های حوزه نرم افزار مرورگر وب است به زیباترین مرورگر وب نیز معروف شده است. ایده ساخت این نرم افزار برای زیبا کردن مرورگر اینترنت اکسپلورر در سال 2000 میلادی توسط یک چینی به واقعیت تبدیل شد و اکنون جزو پرطرفدارترین مرورگرها شناخته میشود. البته از سرعت فوق العاده آن هم نباید غافل شد.

دانلود Maxthon جذابترین و زیباترین مرورگر برای گوشی و تبلت

 
دانلود Photomath؛ حل مسائل ریاضی با دوربین موبایل
نرم افزار Photomath – Camera Calculator یکی از بهترین ابزار ها در زمینه حل مسائل ریاضی است. همانطور که می دانید مسائل ریاضی و درک نکردن آن، یکی از مشکلات بیشتر انسان ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید مسائل ریاضی را به آسانی پاسخ دهید. برای این کار لازم است فقط دوربین خود را روی سوال بگیرید تا پاسخ را دریافت کنید. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند.

Photomath Camera Calculator

 
دانلود shareit برای اندروید و IOS / سریعترین نرم افزار ارسال و دریافت فایل
کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.

SHAREit
 
 
  دانلود " ADM " برای اندروید/ بهترین نرم افزار مدیریت دانلود
زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت  یکی از طاقت فرساترین کارهاست ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع میگردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا میبرند و برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده میکنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

 
 دانلود OpenSignal برای اندروید و Ios/بهترین نقطه آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید
  " 3G 4G WiFi Maps & Speed Test (OpenSignal) " به شما امکان می دهد تا پوشش و سیگنال های انواع شبکه های بی سیم مانند GSM, CDMA, 4G, 3G, 2G و WiFi را پیدا کنید و بدین ترتیب و با یافتن بهترین سیگنال، سرعت دریافت اطلاعات را بهبود بخشید. توسط این برنامه می توانید سیگنال های اطراف خود را ردیابی کرده، اطلاعات آن ها را مشاهده و جهت قرارگیری آنتن آنها را ببینید و نیز قدرت و سرعت آنها را تست کنید. این برنامه سیگنال ها را به صورت راداری بر روی نقشه GPS گوشی نشان می دهد.

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار
 
 
پیش بینی دقیق آب و هوا با "Arcus Weather" +دانلود
نرم افزار Arcus Weather دقیق ترین پیش بینی آب و هوا را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار به شما می گوید که چه ساعتی باران می بارد، زمان بارش و شدت آن چقدر خواهد بود و از API جدید Forecast.io برای بدست آوردن اطلاعات دقیق استفاده می کند. Forecast.io توسط طیف گسترده ای از منابع اطلاعات حمایت می شود که امکان پیش بینی دقیق ترین اطلاعات یک محل را فراهم می کند.

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

 
انتقال فایل بین موبایل ها با "Wondershare MobileTrans" +دانلود
Wondershare MobileTrans نرم افزار بسیار جالب از کمپانی Wondershare می باشد که با استفاده از آن قادر به انتقال آسان اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر هستید. این نرم افزار همچنین قادر به تهیه نسخه پشتیبان کامل از یک گوشی و ریستور آن در زمانی دیگر نیز می باشد. این نرم افزار از سیستم عامل های Android و ios و Symbian پشتیبانی می کند که می توانید در یک محیط بسیار ساده اما قوی و کاربردی به انتقال اطلاعاتی مانند مخاطبین ، اس ام اس ها ، لاگ تماس ، گالری ،تصاویر و فیلم ها بین گوشی های مد نظر خود بپردازید.

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

 
 دانلود Prisma برای اندروید و ios/خلق آسان تصاویر هنری با افکت های زیبا و متنوع
نرم افزار Prisma این اجازه را به شما می دهد تا به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را زیباتر کنید. با افکت هایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید.

Prisma
 
 
 دانلود CamScanner برای اندروید و ios/ قدرتمند ترین اسکنر موبایل برای اسناد
  در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید  برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

CamScanner
 
 
 
اطلاعات پاک‌شده گوشی خود را بازگردانید +دانلود
نرم افزار EaseUS MobiSaver یک ابزار قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از دست رفته در گوشی شما است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل ها، پیامک، فیلم، عکس، اطلاعات تماس را که در حافظه داخلی یا کارت حافظه حذف شده اند، بازیابی کنید.

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

 
 دانلود 3C Toolbox Pro برای اندروید/جعبه‌ابزار همه‌کاره گوشی‌
شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از یک نرم‌افزار استفاده کرده و تمام نیازهای خود را با استفاده از همین نرم افزار رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد. این برنامه، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود جعبه ابزار همه کاره گوشی های اندرویدی
 
 
انتهای پیام/

نظر شما