شناسهٔ خبر: 18583134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جهانگیری: عکس العمل مناسب به امریکایی ها نشان خواهیم داد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

معاون اول رئیس جمهور در واکنش به تحریم های جدید امریکا علیه ایران گفت: این مسئله را هم در دولت و هم در وزارت امور خارجه بررسی می کنیم، چنانچه نقض برجام باشد حتما عکس العمل مناسب نشان خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم جشن جهانی نوروز افزود: حتی اگر نقض برجام هم نباشد امریکایی ها بدانند با این روش ها هیچ فشاری به ما وارد نمی شود و فقط اعتبار امریکا در فضای بین المللی از بین می رود.


وی اظهار امیدواری کرد به فضل الهی، ایران با اقتصاد و سیاست هایی که در این زمینه در پیش گرفته است روز به روز به سمت مقاوم شدن حرکت کند.

جهانگیری افزود: در مقابل بزرگ تر از این مسائل هم جمهوری اسلامی ایران تاب می آورد و ملت ایران هم با انسجام و وحدت از سیاست های دولت حمایت خواهد کرد.

بررسی پیام نوروزی رهبر انقلاب در جلسه هیئت دولت

معاون اول رئیس جمهور از بررسی موضوع پیام نوروزی مقام معظم رهبری در جلسه بعد از ظهر هیئت دولت خبر داد.

آقای جهانگیری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری درخصوص تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی از سیاست های اساسی پیشرفت اقتصادی کشور است که دولت آن را در پیش گرفته و در سال گذشته توفیقات خوبی در زمینه رشد، تورم و ایجاد اشتغال داشتیم.

وی گفت: لازمه ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و تولید مناسب است و باید ببینیم سرمایه گذاری با چه مشکلات و موانعی رو به روست و چگونه آن را رشد بدهیم.

جهانگیری افزود: در زمینه تولید در داخل نیازمند بررسی دقیق هستیم صرف اینکه بگوییم از تولید داخل حمایت می کنیم، حمایت شکل نمی گیرد و حتما تولید داخل مفید است و هم بایدکیفیت خوبی داشته باشد و هم باید از قیمت خوبی  برخوردار باشد و لازمه آن سیاست گذاری دقیق است که ما امروز اولین جلسه هیئت دولت را بعد از ظهر برگزار می کنیم که دستور اصلی آن موضوع پیام نوروزی مقام معظم رهبری است.

وی همچنین در خصوص تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی گفت: هفته آینده جلسه سیاست های اقتصاد مقاومتی را برگزار و به صورت دقیق گزارش آن را به مردم ارائه می کنیم.

نظر شما