شناسهٔ خبر: 18583104 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مديركل برنامه‌ريزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن اعلام كرد:

جابه‌جایی مسافران با ۲ هزار و ۱۵۵ رام قطار در دور اول سفرهای نوروزی ۹۶/ فعالیت قطار گردشگری اهواز- تنگه پنج تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اشاره به رشد ۴.۵ درصدی جابه‌جایی مسافر در دور اول سفرهای نوروزی ۹۶ اعلام كرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی حدفاصل ۲۵ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین ۹۶ بالغ بر۹۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر جابه جا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ علی كاظمی‌منش مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اشاره به آمار جابه جایی در دور اول سفرهای نوروزی گفت: آمار جابجایی مسافران از طریق ناوگان حمل‌ونقل ریلی حدفاصل ۲۵ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین ۹۶ برابر ۹۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر بوده كه در مقایسه با آمار سال گذشته از رشد ۴.۵ درصدی خبر می‌دهد.

وی افزود: از ابتدای شروع دور اول سفرهای نوروزی تا پایان روز ۵ فروردین ۹۶ برابر ۲ هزار و ۱۵۵ رام قطار در شبكه ریلی كشور سیر داشته‌ و ضریب اشغال این تعداد قطار در مدت یاد شده ۸۵ درصد بوده است.

به گفته مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری میزان تاخیر از مبدا قطارها در این زمان ۲۶ ثانیه بوده است.

كاظمی‌منش همچنین با بیان اینكه محورهای مشهد، بندرعباس و جنوب بیشترین تقاضا برای سفر با قطار را داشته‌اند تصریح كرد: قطار گردشگری برنامه‌ای اهواز-اندیمشك –تنگه پنج از روز دوم فروردین ماه ۹۶ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما