شناسهٔ خبر: 18581426 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بازدید مدیر شبکه سه از پشت صحنه سریال دیوار به دیوار+عکس

مدیر شبکه سوم سیما روز گذشته از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» بازدید کرد. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان یک بازیکن فوتبال با یک بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. رامبد جوان در مرحله نیمه نهایی مسابقه خندوانه حذف شد. مهران رجبی در پست تازه خودش در اینستاگرام از گاز گرفته شدن بازویش توسط یک ببر گفت. ویژه برنامه پایش اقتصادی که با شروع سال جدید با محوریت تولید و اشتغال به روی آنتن می رود، امروز چهارشنبه نهم فروردین میزبان محمدرضا دیانی کارآفرین حوزه صنعت است. برنامه بوی عیدی که هر شب به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از شبکه یک پخش می شود، تعاملی است و مردم می‌توانند به مهمانان رای بدهند. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود، امشب میزبان یک بازیکن فوتبال با یک بازیگر است که با یکدیگر رقابت می‌کنند. در برنامه «خندوانه» برای اولین بار از جدیدترین ویدئوی فرزاد فرزین به نام «مرز» که موضوع آن شهدای مدافع حرم بود، رونمایی شد. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان و در جریان افتتاح 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما از رسانه ملی قدردانی کرد. تهیه کننده برنامه بوی عیدی با تاکید بر اقبال مردم از برنامه بوی عیدی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه خیلی دیده شده و مردم هر شب بیشتر از شب های قبل به مهمانان حاضر در برنامه رای می دهند، حتی طرفداران مهمانان در فضای مجازی مردم را تشویق می کنند تا به مهمانی که می خواهند رای بدهند. مهرداد میناوند و حامد آهنگی به همراه بنر تیم ملی پانتومیم ایران و همچنین دو پیراهن با شماره هادی نوروزی و سیروس قایقران را به نادری و رادش تقدیم و یادی از درگذشتگان تیم ملی فوتبال ایران کردند. مدیر شبکه سوم سیما روز گذشته از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» بازدید کرد. مهران رجبی در پست تازه خودش در اینستاگرام از گاز گرفته شدن بازویش توسط یک ببر گفت. بهترین مجری زن تلویزیون در سال 95 در ابتدای سال جدید به دیدار خانواده شهید عبداللهی رفت. آنا نعمتی، در 18 سالگی با فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری را به طور جدی آغاز کرد و بعد در نق

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر پورمحمدی به همراه جمعی از مدیران این شبکه در یک روز برفی و بارانی با حضور در لوکیشن اصلی مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» با سامان مقدم کارگردان و حمید رحیمی نادی تهیه کننده این پروژه به گپ و گفت پرداخت.

پورمحمدی ضمن اعلام رضایت و استقبال مخاطبان از این مجموعه، از کارگردان، بازیگران و عوامل تولید و تهیه کننده این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال، اسماعیل‌زاده مدیر تامین برنامه و حاج‌حسینی مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه سوم سیما نیز همراه با پورمحمدی در این مراسم حضور داشتند.

پخش سریال دیوار به دیوار از ٣٠ اسفندماه به صورت روتین از شبکه سوم سیما آغاز شده و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

اسامی بازیگران این مجموعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اشپیتیم آرفی، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، همایون ارشادی، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، سام نوری، مهوش وقاری.

نظر شما