شناسهٔ خبر: 18579530 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسط مؤسسه مهد قرآن صورت گرفت

صدور بیش از 1200 گواهینامه آموزش حفظ و مفاهیم قرآن در سال 95

مؤسسه مهد قرآن یک‌هزار و 221 گواهینامه آموزش حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای قرآن‌آموزان این مؤسسه در سال 1395 صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، در دفاتر استان‌ها و شعب شهرستان‌های مؤسسه کشوری مهد قرآن یک‌هزار و 221 گواهینامه آموزش حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای قرآن‌آموزان این مؤسسه در سال 1395 صادر شد.

این گواهینامه‌ها برای حفظ اجزاء 1، 3،7، 15 جزء و حفظ کل قرآن و دوره‌های اول تا سوم کتاب‌های آموزش مفاهیم قرآن 24 تا 72 درس قرآن آموزان بود که استان‌های تهران با 298 گواهینامه، مازندران (بهشهر) با 218 گواهینامه و یزد با 155 گواهینامه بیشترین تعداد صدور گواهینامه را به خود اختصاص دادند.

از مجموعه گواهینامه‌های صادر شده سال 1395 تعداد 94 گواهینامه مربوط به حافظان کل قبول شده در هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» است.

بر اساس برنامه‌های راهبردی مؤسسه کشوری مهد قرآن، توجه جدی به آموزش‌های پژوهشی در امر حفظ، مفاهیم و تأکید بر اصل جدایی ناپذیری قرآن کریم و معارف اهل‌بیت (ع) اولویت برنامه‌های آموزشی حافظان قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن قرار دارد.

گواهینامه‌های قبول‌شدگان حفظ و مفاهیم قرآن با امضای حجت‌الاسلام فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیأت امنا مؤسسه مهد قرآن، شهریار پرهیزکار رئیس هیأت علمی و کریمی معاون آموزش مؤسسه مهد صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما