شناسهٔ خبر: 18577042 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

کاظمی منش به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

جابجایی ۸۲۱ هزار مسافر از طریق ناوگان ریلی کشور در دور اول سفر‌های نوروزی/ رشد ۵درصدی نسبت به سال پیش

مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن با اشاره به میزان تردد مسافر در دور اول سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۴ فروردین ۹۶ گفت: طی این مدت ۸۲۱ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل ریلی جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵درصد رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

علی كاظمی منش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آمار تردد و جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل ریلی در دور اول سفرهای نوروزی حدفاصل ۲۵ اسفند تا پایان روز ۴ فروردین ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت ۸۲۱ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل ریلی جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵درصد رشد داشته است.

وی افزود: از ابتدای ۲۵ اسفند تا پایان روز ۴ فروردین ۱۹۵۸ رام قطار  در شبکه سیر داشته‌اند.

مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن ضریب اشغال در دور اول سفرهای نوروزی را ۸۳.۵ درصد اعلام کرد و گفت: این ضریب اشغال در حالی حاصل شده است که طی مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد بوده است.

کاظمی‌منش در پایان با اشاره به سامانه صدای مسافر راه‌آهن خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند ضمن تماس با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ از تمامی اطلاعات، مشخصات و امکانات قطارها، ایستگاه‌ها، موقعیت مکانی قطارها در شبکه و مراکز فروش فروش بلیت مطلع شوند. همچنین این سامانه آماده دریافت پیشنهادات، شکایات و انتقادات مردم است.

نظر شما