شناسهٔ خبر: 18575326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

والیبال نوجوانان آسیا؛تمرین سنگین بازیکنان ایران بلافاصله پس از ورود به نایپیداو

ایرنا

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان در شهر «نایپیداو» کشور میانمار بسر می برد.
این تیم ساعت 13 امروز (شنبه) به وقت محلی به محل برگزاری مسابقات رسید و چهار ساعت بعد، نخستین تمرین خود را در سالن سی مجموعه ورزشی این شهر برگزار کرد که این تمرین به مدت 120 دقیقه پیگیری شد.
نوجوانان والیبالیست در ابتدای این تمرین با دویدن خود را آماده حرکات کششی کردند و سپس تمرینات مختلف توپی را زیر نظر کادر فنی و با هدایت محمد وکیلی انجام دادند.
راه رفتن و ارسال توپ با پنجه از پشت خط یک سوم، ساعد، پاس و رد کردن توپ، دریافت، پاس و اسپک، سرویس، دریافت و پاس های بلند نیز از جمله تمرینات امروز ملی پوشان بود.
در ابتدای این تمرین سرمربی تیم والیبال نوجوانان ،مهمترین نیاز یازیکنان در تمرینات چند روز آینده را افزایش تمرکز دانست و گفت: بازیکنان از نظر فنی و تکنیکی در 11 اردوی برگزار شده به شرایط ایده آل رسیده اند.
محمد وکیلی با اشاره به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی شهر نایپیداو پایتخت میانمار گفت: در اردوی کیش بازیکنان این شرایط را تجربه کردند و از این نظر مشکلی نیست.
همزمان با تمرین تیم والیبال نوجوانان ایران تیم چین نیز در دیگر سالن این مجموعه تمرین داشت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی ** 1379** 1701
خبرنگار : هادی افتخاری * انتشار دهنده:حمید قدیمی

برچسب‌ها:

نظر شما