شناسهٔ خبر: 18574910 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

رییس سازمان لیگ هیات تکواندو استان اصفهان گفت:

کسب عناوین کشوری مهم‌ترین دست آورد لیگ‌های 1395 بود

صاحب‌خبر -

رییس سازمان لیگ هیات تکواندو استان اصفهان گفت:
کسب عناوین کشوری مهم‌ترین دست آورد لیگ‌های 1395 بود



شناسه خبر: 25765   شنبه 5 فروردين 1396 - 21:33

رییس سازمان لیگ هیات تکواندو استان اصفهان گفت: کسب عناوین کشوری از مهم‌ترین دست آوردهای برگزاری رقابت‌های لیگ سال 1395 استان اصفهان بود.


‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان اصفهان، محمد اسکندری ریيس سازمان ليگ هیات تكواندو استان اصفهان در گفتگو با روابط عمومی هیات گفت: لیگ کارخانه بازیکن سازی است تاحدی که در سال 95 شاهد افتخار آفرینی تیم های اعزامی اصفهان در رقابت های قهرمان کشوری، لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور بودیم.

وی افزود: در سال گذشته صدا و سیما و رسانه ها پابه پای مسئولین برگزاری مسابقات نسبت به پوشش خبری و تصویری این رویدادها حضوری فعال داشته که این امر باعث معرفی بیشتر این رشته ورزشی و جذب علاقه مندان متعددی برای آموزش و یادگیری آن شد.

رییس سازمان لیگ هیات تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: مراسم اختتاميه رقابت‌هاي ليگ تكواندو استان اصفهان همزمان با برگزاري ديدارهاي هفته پاياني این مسابقات و با حضور مسئولان، مدیرعاملان باشگاه‌ها، مربیان، سرپرستان و هوگوپوشان تیم‌های شرکت کننده در این رویدادها در خانه تكواندو برگزار شد.

وي بیان کرد: همچنین با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ استان تحت عنوان "جام شهدای مدافع حرم" و در راستاي ارج نهادن به جايگاه رفيع و گراميداشت ياد و خاطره شهدا،‌ در مراسم اختتامیه هر رده سنی مسابقات،از خانواده شهدای گرانقدر قدردانی و تقدیر شد.

اسکندری در خصوص سطح برگزاری مسابقات لیگ تکواندو سال گذشته بیان داشت: خوشبختانه تمامی لیگ های تکواندو سال 95 در بهترین شرایط و با حضور مطلوب تیم های شرکت کننده برگزار شد.

رییس سازمان لیگ هیات تکواندو استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته رقابت‌های لیگ تکواندو در چهار رده سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) برگزار شد که خوشبختانه در تمامی هفته های مسابقات شاهد اجرای دیدارهای بسيار زيبا و نزديك از هوگوپوشان تيم هاي شرکت کننده در اين مسابقات بوديم.

اسکندری در خصوص عملكرد داوران در این دوره از رقابتهاي ليگ تکواندو اظهار داشت: با توجه به اقدام خوب مسئولان کمیته داوران هیات مبنی بر انتخاب برترین نفرات به منظور قضاوت در این مسابقات، خوشبختانه شاهد برگزاری یکی از بهترین دوره های مسابقات این رشته ورزشی در بخش داوری بود.

وی در خصوص زمان ثبت نام مسابقات لیگ های تکواندو در سال 96 افزود: ثبت نام تمامي مسابقات لیگ‌های سال 1396 از اردیبهشت ماه آغاز و تیم‌ها ضمن پرداخت هزینه ثبت نام، مي‌بايست از طریق سایت ثبت نام خود را پيگيري كنند.



نظر شما