شناسهٔ خبر: 18574625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

تردد کامیون در جاده قوچان - باجگیران - درگز ممنوع و حرکت خودرو سواری با زنجیر چرخ میسر است

ایرنا

صاحب‌خبر -

ابوالفضل حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تردد خودروهای سواری نیز در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.
وی اظهار کرد: هم اکنون بارش برف در جاده های درگز - قوچان (گردنه تیوان) و شهرستانهای باجگیران، قوچان، جغتای، سرولایت که اغلب از روز گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
وی گفت: در شهرستان های رشتخوار، سبزوار، خواف، نیشابور، بردسکن، تربت جام، کلات، طرقبه، چناران، سرخس، درگز و مشهد هم باران می بارد.
حسینی افزود: همچنین جاده های قوچان - درگز، فریمان - مشهد، باغچه - نیشابور، تربت حیدریه - باغچه، آزاد راه باغچه - مشهد، مشهد - کلات (گردنه گوجگی)، تربت جام (گردنه کله مل) و سرخس - مشهد (گردنه مزداوند) به دلیل مه گرفتگی دارای محدودیت دید است و رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل در این جاده ها تردد کنند.
وی ادامه داد: هم اکنون تمام جاده های استان باز است و تردد در آنها به صورت عادی و روان جریان دارد.
وی از رانندگان خواست به تجهیزات زمستانی مورد نیاز مجهز بوده و قبل از حرکت از طریق تلفن گویای 141 که به صورت شبانه روزی پاسخگو است از وضعیت جاده های استان مطلع شوند.
خراسان رضوی دارای حدود 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
این استان دارای 51 گردنه در راههای شهری به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر است.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

برچسب‌ها:

نظر شما