شناسهٔ خبر: 18574083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان با مادر شهیدان یوسفی دیدار کرد + تصاویر

R7877/P41362/S6,71/CT11

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در منزل شهیدان یوسفی از مادر گرانقدر این سه شهید عزیز دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار پاسدار محمدعبدالله‌پور امروز با حضور در منزل شهیدان یوسفی در دیدار با حاجیه خانم رضازاده مادر سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشت.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در دیدار خود در نخستین روز کاری سال 96 با تبریک سال نو و آرزوی دعای خیر از این مادر بزرگوار اظهار داشت: هر کسی در مسیر شهدا و خدمت به شهدا قرار گرفت از خوان نعمت آنها بهره برد و هر که در مقابل این جریان ایستاد به تباهی رسید.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دیدن داغ فرزند جوان سخت و طاقت فرساست افزود: حتی داغ یک فرزند می‌تواند کمر پدر و مادر را تا کند چه رسد به داغ از دست دادن سه فرزند رشید و صالح اما صبری که به مادر و پدر این سه شهید رسیده است ناشی از ایمان به خدا و کمک خود شهداست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه خود خداوند وعده داده است که شهدا همواره زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند خاطرنشان کرد: جایگاه شهدا در نزد خداوند آنقدر رفیع و ویژه است که اگر گوشه چشمی به هر کسی بیندازند قطعاً آن فرد نیز عاقبت به خیر و عزیز خواهد شد.

مادر شهیدان یوسفی نیز در این دیدار با تشکر ویژه از فرمانده سپاه قدس استان گیلان جهت سرکشی مکرر از این خانواده برای افراد حاضر و همه دلسوزان نظام و انقلاب و ادامه دهندگان واقعی مسیر شهدا از خداوند بزرگ طلب بخشش و مغفرت و عاقبت بخیری کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با حضور در اتاق محل دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید از قرآن اهدایی معظم له با دست خط مبارک و نمایشگاه کوچک یادمان این سه شهید بازدید کرد.

سردار عبدالله‌پور را در این دیدار سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده، سرهنگ مرزبند مسئول ایثارگران سپاه گیلان، سرگرد نوروزی مسئول ایثارگران بسیج سپاه قدس گیلان علیرضا خاکپور مسئول خبرگزاری تسنیم گیلان همراهی کردند.

عکس‌ها از محمد رنجبر

انتهای پیام/

 

 

نظر شما