شناسهٔ خبر: 18572042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان مطرح کرد

اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان/ تمهیدات ویژه شبی بارانی برای مسافران چارخواب

R41346/P41362/S6,51/CT1

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ مسافر شب گذشته در اصفهان اسکان داده شدند.

صاحب‌خبر -

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: از این تعداد مسافر 33 هزار و 850 نفر در مدارس آموزش و پرورش، 51 هزار و 350 نفر در منازل استیجاری و 3 هزار و 300 نفر در کمپ باغ فدک اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه 13 هزار مسافر هم در هتل‌ها و مهمانپذیرها اسکان داده شدند، افزود: هزار مسافر در خوابگاه ها و فرهنگسراهای اصفهان ساکن شدند.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان به بارندگی شدید شب گذشته و چادرخواب بودن مسافران در باغ فدک اشاره و خاطرنشان کرد: حدود 100 خانوار را با تمایل خودشان به ورزشگاه سرپوشیده و تعدادی دیگر را به مهمان پذیرها و هتل هایی که ظرفیت خالی داشتند و عده ای را هم به مدارس و منازل استیجاری منتقل کردیم.

وی گفت: تعدادی از مسافران در بارندگی دیشب تمایل داشتند در چادرخواب های باغ فدک اصفهان بمانند که همچون شب های گذشته با همکاری 50 نفر از مأموران آتش نشانی به وسیله دستگاه های ویژه حرارت سنج تا صبح در سه شیفت کاری میزان گرمایش چادرها سنجش و کنترل شد.

مصور افزود: دیشب با همکاری مأموران خدمات شهری در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان تا ساعت 4 بامداد امروز عملیات رفع آبگرفتگی های معابر انجام شد و شبی پرکار و پر دردسر را بدون حادثه و با کمترین نارضایتی مسافران پشت سر گذاشتیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه از نخستین روز فعالیت این ستاد در 26 اسفند تا صبح امروز، 604 هزارو 500 مسافر در اصفهان اسکان داده شده اند، خاطرنشان کرد: در این مدت 435 هزار نفر، از مکان های گردشگری زیر نظر شهرداری اصفهان دیدن کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما