شناسهٔ خبر: 18571048 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

گفت وگوی جام جم آنلاین با حسین محب اهری بازیگر سریال «علی البدل»

هیچ وقت دوست نداشتم وارد شورای شهر بشوم/ سلامتی مهم است اما توان مقابله با بیماری مهمتر

این شب‌ها یکی از مجموعه‌های پربیننده نوروزی تلویزیون سریال «علی البدل» ساخته سیروس مقدم است که هر شب حدود ساعت 21 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. برنامه بوی عیدی که هر شب به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از شبکه یک پخش می شود، تعاملی است و مردم می‌توانند به مهمانان رای بدهند. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود، امشب میزبان یک بازیکن فوتبال با یک بازیگر است که با یکدیگر رقابت می‌کنند. در برنامه «خندوانه» برای اولین بار از جدیدترین ویدئوی فرزاد فرزین به نام «مرز» که موضوع آن شهدای مدافع حرم بود، رونمایی شد. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. رئیس جمهور در سفر خود به استان کردستان و در جریان افتتاح 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما از رسانه ملی قدردانی کرد. تهیه کننده برنامه بوی عیدی با تاکید بر اقبال مردم از برنامه بوی عیدی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه خیلی دیده شده و مردم هر شب بیشتر از شب های قبل به مهمانان حاضر در برنامه رای می دهند، حتی طرفداران مهمانان در فضای مجازی مردم را تشویق می کنند تا به مهمانی که می خواهند رای بدهند. مهرداد میناوند و حامد آهنگی به همراه بنر تیم ملی پانتومیم ایران و همچنین دو پیراهن با شماره هادی نوروزی و سیروس قایقران را به نادری و رادش تقدیم و یادی از درگذشتگان تیم ملی فوتبال ایران کردند. مدیر شبکه سوم سیما روز گذشته از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» بازدید کرد. بازیگر معروف سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی گفت: من به دلیل بیماری دیابت انسولین تزریق می‌کردم و عده‌ای شایعه کردند عمواکبر هروئینی شده است. آنا نعمتی، در 18 سالگی با فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی پور بازیگری را به طور جدی آغاز کرد و بعد در نقش های مختلفی ظاهر شد. او در طول سال های فعالیت اش در عرصه بازیگری در سه سریال هم بازی کرد که مجموعه «مسافر» با حضور او با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد و نام او را بر سر زبان ها انداخت. برنامه بوی عیدی که هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می شود، امشب میزبان دو بازیگر است که با یکدیگر رقابت می کنند. همزمان با سفر رییس جمهور به استان کردستان 114 ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در نقاط مختلف

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، حسین محب اهری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در این مجموعه نقش رئیس شورای روستا را بازی می کند و بهانه‌ای شد تا پس از پخش چند قسمت از این سریال و همزمان با کاندید شدن چهره های فرهنگی و ورزشی برای شورای شهر با او گپ کوتاه نوروزی بزنیم.

آقای محب اهری سال نو مبارک...

سال نو شما هم مبارک باشد.

تهران هستید؟

بله، فرصت نشد سفر برویم، ولی فرصت هم باشد کجا برویم در این ایام که از تهران بهتر باشد، الان هم هوای پاک داریم، باران داریم،‌ سرسبزی و بهار هم که هست.( می خندد)

این شب‌ها شما مهمان خانه‌های مردم هستید با سریال علی البدل، بازخوردها چگونه بود؟

خیلی خوب بود، حالا نه این که من بازی کرده باشم، ولی هرجا رفتم و صحبت کردم امسال بیشتر این سریال را می بینند، با مردم و میوه فروش و راننده تاکسی که حرف زدم واقعا استقبال کرده بودند و این سریال را پسندیده اند و خدا رو شکر بازخوردها خوب بود.

چه شد که به این مجموعه پیوستید؟

خب ابتدا پیشنهاد آقای سیروس مقدم بود، رفتیم و صحبت کردیم، متن را خواندم و نقش هم برای من نقش متفاوتی بود و دوستش داشتم،‌ در ادامه مسیر هم با آقای تنابنده و دیگر نویسنده‌ها روی نقش همفکری و کار شد. البته اواخر فیلمبرداری هم مشکل بیماری من دوباره شروع شد.

ان شاءالله که بهبودی حاصل شده است؟

خوب من هشت دوره شیمی درمانی کردم و باید دوباره سیتی اسکن کنم و ببینیم وضعیت چگونه است.

شما در سریال علی البدل نقش رئیس شورای روستا را دارید، این روزها هم در آستانه انتخابات شوراها هستیم و بسیاری از بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران و ... برای کاندیدا شدن ثبت نام کرده‌اند، شما هیچ وقت دوست نداشتید واقعا وارد این دست مسائل انتخاباتی بشوید؟

الان که رئیس شورا هستم دیگر! ولی واقعا هیچ وقت دوست نداشتم کاندید انتخابات باشم وارد شورای شهر بشوم و ... اصلا به این موضوعات فکر نکردم، من کار خودم را دوست دارم و هیچ کار دیگری را انجام نخواهم داد.

آرزوی سال 96 ؟

می دانید مساله سلامتی واقعا مهم است، اما مهمتر از آن توان مقابله با بیماری است، الان من بگویم برای همه آرزوی سلامتی دارم، این خیلی خوب است اما بالاخره سلامتی همیشگی نیست، حکمت خداوند این است که ما گاهی امتحان می شویم، برای مردم آرزو می کنم که توان مقابله با بیماری را داشته باشند که مهمتر است.

نظر شما