شناسهٔ خبر: 18570450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

وکیل زنجانی: مستقل داوطلب انتخابات شدم

کوهپایه‌زاده گفت: تا این لحظه به صورت مستقل وارد انتخابات شدم، اما اگر پیشنهادی از جناح‌های سیاسی داشته باشم، به طور جدی به آن فکر می‌کنم.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری تسنیم: مستقر در فرمانداری تهران، رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.
 
وی در جمع خبرگان اظهار داشت: تصمیم من برای  شرکت در انتخابات بر این اساس بود که شورای شهر باید قوانین را به تصویب برساند و به نظرم آمد به عنوان کوچک‌ترین عضو جامعه حقوقی جای حقوق‌دانان در شورای شهر خالی است.
 
وی ادامه داد: تا این لحظه به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام، اما اگر پیشنهادی از جناح‌های سیاسی داشته باشم، به طور  جدی به آن فکر می‌کنم.
 
وکیل بابک زنجانی معتقد است: یکی از آفات مدیرت شهری نگاه حزبی است، اگر در شورا وارد شوم فارغ از نگاه سیاسی فعالیت خواهم کرد.
 
کوهپایه‌زاده درباره پرونده بابک زنجانی، گفت: این پرونده در حال طی کردن مراحل قانونی است.
 
وی ادامه داد: ماحصل فرآیند رسیدگی به این پرونده این است که باید منتهی به تسویه بدهی شود، ولی بحث مجازات مبحثی متفاوت است.
 
کوهپایه‌زاده تصریح کرد: راهکاری برای اعتراض به حکم اعدام بابک وجود دارد، در قانون این راهکار پیش‌بینی شده تا پرونده مورد بازبینی قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما