شناسهٔ خبر: 18569841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

اظهارات وکیل زنجانی هنگام ثبت نام در انتخابات

صاحب‌خبر -
صراط: کوهپایه‌زاده گفت: تا این لحظه به صورت مستقل وارد انتخابات شدم، اما اگر پیشنهادی از جناح‌های سیاسی داشته باشم، به طور جدی به آن فکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، رسول کوهپایه‌زاده وکیل بابک زنجانی صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

وی در جمع خبرگان اظهار داشت: تصمیم من برای  شرکت در انتخابات بر این اساس بود که شورای شهر باید قوانین را به تصویب برساند و به نظرم آمد به عنوان کوچک‌ترین عضو جامعه حقوقی جای حقوق‌دانان در شورای شهر خالی است.

وی ادامه داد: تا این لحظه به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام، اما اگر پیشنهادی از جناح‌های سیاسی داشته باشم، به طور  جدی به آن فکر می‌کنم.

وکیل بابک زنجانی معتقد است: یکی از آفات مدیرت شهری نگاه حزبی است، اگر در شورا وارد شوم فارغ از نگاه سیاسی فعالیت خواهم کرد.

کوهپایه‌زاده درباره پرونده بابک زنجانی، گفت: این پرونده در حال طی کردن مراحل قانونی است.

وی ادامه داد: ماحصل فرآیند رسیدگی به این پرونده این است که باید منتهی به تسویه بدهی شود، ولی بحث مجازات مبحثی متفاوت است.

کوهپایه‌زاده تصریح کرد: راهکاری برای اعتراض به حکم اعدام بابک وجود دارد، در قانون این راهکار پیش‌بینی شده تا پرونده مورد بازبینی قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما