شناسهٔ خبر: 18567469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در گفت‌و‌گو با تسنیم:

بیش از ۴۱ هزار مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش‌ و پرورش لرستان اسکان یافتند

R41450/P41362/S6,72/CT1

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۱ هزار و ۵۵۸ خانوار در قالب ۴۱ هزار و ۵۵۹ مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

خدا نظر دریکوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر، آموزش‌وپرورش لرستان تاکنون 11هزار و 558خانوار را در قالب 41هزار و 559 نفر پذیرش‌ و اسکان داده است.

وی افزود: دو هزار و 91 خانوار در قالب هفت هزار و 528 نفر مهمان نوروزی در روز یکم فروردین‌ماه، شش هزار و 862 مسافر در قالب هزار و 906خانوار در روز دوم فروردین‌ماه، 890خانوار در قالب شش هزار و 774 نفر مهمان نوروزی در روز سوم فروردین‌ماه و پنج هزار و  648نفر در قالب هزار و 864 خانوار در روز چهارم فروردین‌ماه در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: 200 آموزشگاه در قالب دو هزار کلاس، پنج مرکز آموزشی رفاهی معلم، یک اردوگاه دانش‌آموزی و دو پردیس فرهنگیان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی بیان کرد: آموزش‌وپرورش لرستان آمادگی پذیرش روزانه 15 هزار مسافر را دارد و در صورت نیاز می‌تواند این ظرفیت را ارتقاء دهد.

دریکوند با بیان اینکه تلاش شده شرایط مناسبی برای مهمانان نوروزی فراهم شود تا بتوانند اقامت خوشی را در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش داشته باشند تصریح کرد: 450 نفر عوامل اجرایی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان کار خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را انجام می‌دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به بازدید کارشناسان استان از مراکز اسکان اشاره کرد و گفت: کارشناسان استان با حضور در مراکز اسکان روند خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما