شناسهٔ خبر: 18567459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حواشی بازی های دیشب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸+عکس

71549

دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا با برخی حواشی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره سبز دیشب و بامداد امروز (شنبه) با برگزاری چند دیدار آغاز شد. در این شب اتفاقات مهمی رخ داد. در دیدار ایتالیا و آلبانی از گروه G جانلوییجی بوفون توانست رکورد تاریخی به ثبت برساند. او هزارمین بازی دوران حرفه ای اش را به ثبت رساند. دروازه‌بان ایتالیایی همچنین رکورد دار بیشترین بازی ملی در میان بازیکنان اروپایی شد.

همچنین دیدار ایتالیا و آلبانی به دلیل پرتاب مواد منفجره از سوی عده‌ای از هواداران برای دقایقی متوقف شد. در دقایق ابتدایی هواداران آلبانی به زمین مواد آتش زا پرتاب کردند اما این اتفاق اختلالی در روند بازی به وجود نیاورد.

در ادامه زمانی که داور به نفع ایتالیا پنالتی گرفت دوباره هواداران مهمان این کار را انجام دادند و داور از دو آتش نشان خواست تا این مواد آتش‌زا را از زمین بازی خارج کنند.

این شرایط در نیمه دوم هم ادامه داشت و در دقیقه ۵۶ به قدری دود و صدای ناشی از پرتاب این مواد افزایش یافت که داور بازی را متوقف کرد. پس از بهتر شدن شرایط دوباره بازی از سر گرفته شد.

ایتالیا در پایان این بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. اسپانیا نیز  چهار بر یک رژیم صهونیستی را در هم کوبید و صدرنشین باقی ماند.

درگروه D این رقابت ها در دیدار ایرلند و ولز اتفاق دلخراشی افتاد. خطای شدید نیل تیلور (بازیکن ولز) روی سیموس کولمن باعث شد پای بازیکن ایرلند بشکند.

این اتفاق که در دقیقه ۶۹ بازی رخ داد با اخراج تیلور همراه شد و کولمن نیز به بیمارستان انتقال یافت. دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در مهمترین بازی این گروه صربستان سه بر یک گرجستان را شکست داد و با تفاضل گل بهتر نسبت به ایرلند صدرنشین گروه D باقی ماند.

انتهای پیام

نظر شما