شناسهٔ خبر: 18567452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سطح بالای خدمت رسانی به زائران

عضو شورای اسلامی شهر قم انگیزه بالای نیروهای مدیریت شهری برای خدمت رسانی نوروزی را مورد تاکید قرار داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، مصطفی ملایی  با اشاره به بازدید از روند خدمات‌رسانی در ستادهای نوروزی شهرداری اظهار کرد: نکته‌ای که امسال عالی بود برنامه ریزی در خدمات رسانی به زائرین بود و اطلاع رسانی خوبی در ورودی‌های شهر صورت گرفته بود تا زائر بتواند قبل از ورود به شهر قم اطلاعات لازم را اخذ کند.

وی با تاکید بر اینکه امسال در روند خدمات‌رسانی نوروزی مدیریت یکپارچه شهری شکل گرفته است افزود: مشارکت و هماهنگی بسیار خوبی بین سازمان‌های داخلی شهرداری و استانی در روند خدمات به زائرین و همشهریان در نوروز به وجود آمده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم نظافت و بهداشت مطلوب برقرار شده در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: دائما نیروهای خدمات شهری در حال رصد وضعیت خدماتی هستند تا مشکلی در روند خدمات به مردم به وجود نیاید.

وی انگیزه بالای نیروهای مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم بسیار مهم خواند و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که پیش از آغاز نوروز صورت گرفته بود اسکان تمرکز خوبی در شهر پیدا کرده است.

ملایی مدیریت تخلفات شهری و برقراری نظم عمومی را یادآور شد و افزود: در این زمینه خصوصا در محدوده هسته مرکزی شهر و حرم مطهر شاهد وضعیت خوبی بودیم.

وی حضور مستمر مدیریت ارشد شهرداری در صحنه را یکی از نکات قابل توجه در روند خدمات رسانی نوروزی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی کلان صورت گرفته تا پایان نوروز شاهد این وضعیت مطلوب در شهر باشیم.
 
انتهای پیام/ت

نظر شما