شناسهٔ خبر: 18567397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با تسنیم:

۲۴هزار و ۸۱۵ نفر روز در مدارس استان مرکزی اسکان یافتند

R41371/P1357/S6,73/CT1

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین ۲۴ هزار و ۸۱۵ نفر روز در مدارس استان اسکان داده شده است.

صاحب‌خبر -

شهریار فولادوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در بحث اسکان نوروزی در استان مرکزی اظهار داشت: از پیش از آغاز ایام نوروز برنامه‌ریزی خوبی برای اسکان نوروزی مسافران در مدارس استان انجام گرفت که خوشبختانه تا امروز این موضوع بدون ایراد و مشکل در سطح استان مرکزی انجام شده است و مجموعه آموزش و پرورش استان مرکزی موفق شده در بحث اسکان موضوع را با رضایت نسبی مسافران نوروزی انجام دهد.

وی افزود: در همین راستا تا پایان روز چهارم فروردین ماه 24هزار 815 نفر روز در قالب 3 هزار و 829 خانوار در مدارس استان اسکان یافته و از خدمات اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی بهره‌مند شده‌اند.

فولادوند تصریح کرد: به منظور تسهیل در امور و کمک به مسافران نوروزی در بحث اسکان نوروزی آنها، 15 پایگاه در تمام شهرستان‌های استان مرکزی جهت اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تعداد مراکز اقامتی این سازمان در ایام نوروز گفت: با تلاش انجام شده در سطح استان مرکزی، تعداد 691 کلاس در قالب 86 مدرسه در سراسر استان آماده شده است.

وی افزود: کلاس‌های تجهیز شده برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مسافران نوروزی از لحاظ خدمات رفاهی به سه دسته شامل 88 کلاس ویژه، 176 کلاس نوع الف و 427 کلاس نوع ب تقسیم‌بندی شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما