شناسهٔ خبر: 18567386 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مراجعه حدود 12 هزار مسافر نوروزی به پایگاه هلال احمر گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس از مراجعه 11 هزار و 983 مسافر و گردشگر نوروزی به دو پایگاه ایمنی و سلامت این جمعیت در فاصله زمانی 25 اسفند 95 تا چهارم فروردین 96 خبر داد.

صاحب‌خبر -

اصغر نودهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: در این مدت پایگاه های ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر تعداد 20 هزارو 748 برگ بروشور حاوی اطلاعات مراکز گردشگری و تفریحی و نقشه راهنمای مسیر بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع کردند.
وی افزود: همچنین درمجموع 17 هزارو 594 کودک و نوجوان اعم از فرزندان مسافران نوروزی و یا شهروندان گنبدی از فضای دوستدار کودک در کنار دو پایگاه سلامت و ایمنی جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.
نودهی اضافه کرد: دو پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس نیز به مصدومان سه سانحه رانندگی رسیدگی و نیز در مراجعه حضوری 23 مسافر و گردشگر نوروی خدمات ارائه نمودند.
وی که رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس است، از انجام 43 مورد ماموریت مرکز فوریت های پزشکی(اورژانس 115) این شهرستان و انتقال 34 مصدوم سوانح رانندگی به مراکز درمانی نیز خبر داد و گفت: در این مدت دو تن از مصدومان سوانح رانندگی در جاده های گنبدکاووس فوت کردند.
نودهی، تصریح کرد: علاوه بر این مرکز فوریت های پزشکی گنبدکاووس از 25 اسفند 95 تا چهارم فروردین 96 تعداد 58 ماموریت داخل شهری داشته و 49 بیمار را به مراکز درمانی شهرستان منتقل کرده است.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر گنبدکاووس برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروز 96 همچون سال های گذشته، 2 پایگاه امداد و نجات و 2 پایگاه ایمنی و سلامت برپا کرده است.
شهرستان گنبدکاووس که براساس نتایج اولیه سرشماری سال 95، درمجموع 18 درصد جمعیت یک میلیون و 868 هزار نفری گلستان را دارد، با جاذبه های گردشگری، تاریخی و تفریحی از جمله بلندترین برج آجری جهان، سه تالاب بین المللی، بازارچه مرزی، دریاچه مصنوعی، بقعه ملاعلی عطا دانشمند، میدان سوارکاری، امامزاده یحیی بن زید (ع) و شهر باستانی جرجان درشرق این استان واقع است.
/3039/1648
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما