شناسهٔ خبر: 18567051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام کاروان های راهیان نور خواهران شهرستان ایجرود

خبرگزاری شبستان:۴۵ تن از خواهران شهرستان ایجرود در قالب یک کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ایجرود،45 نفر از بسیجیان خواهر شهرستان ایجرود در قالب یک کاروان به مدت چهار روز رهسپار سرزمین نور شدند.

 

موسی رفیعی مسئول اردویی وگردشگری سپاه ناحیه ایجرود به برنامه های مختلف فرهنگی برای بسیجیان اشاره کرد و گفت: این کاروان ها پس از استقرار در اردوگاه شهید کاوه از مناطق عملیاتی همچون دوکوهه، اندیمشک، فتح المبین و یادمان هویزه و دهلاویه و طلائیه زیارت خواهند کرد.

 

در مراسم بدرقه کاروان های سرزمین نور، سرگرد پاسدار مجید لطیفی فرمانده سپاه ناحیه ایجرود به فعالیت‌ها و اقدامات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایثارگران، جانبازان و شهدا برای پیروزی در جنگ تحمیلی از تمام هستی خود گذشتند و از نفس خود عبور کردند و منیت ها را کنار گذاشتند و با اتحاد خود به ملکوت اعلی ذست پیدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با امکانات و تجهیزات کم در مقابل رژیم صدام حاضر شدند، متذکر شد: در دوران دفاع مقدس ،کشورمان با کمترین امکانات در مقابل رژیم تا بند دندان مسلح، ایستادگی و به پیروزی رسید.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود متذکر شد: اینک ما هرچه داریم به برکت خون 200 هزار شهیدی است که در کربلای ایران جان خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند.

 

لطیفی افزود: گرامیداشت یاد و نام شهیدان و امام راحل(ره) در این اردوتلاش شده تا رشادت دلاورمردان در هشت سال دفاع مقدس بیش از گذشته به تصویر کشیده شود.

نظر شما