شناسهٔ خبر: 18567009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بازدید ۵۶ هزار و ۹۳۷ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان

خبرگزاری شبستان:مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه سالجاری ۵۶ هزار و ۹۳۷ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، یحیی رحمتی افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه سالجاری ۵۶ هزار  و ۹۳۷ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کرده اند.

 

وی اظهار کرد: در این میان گنبد سلطانیه با ۶هزار و ۱۷۸ نفر بازدید بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده و رختشوخانه با سه هزار و ۳۹۸و مردان نمکی سه هزار و ۶۳۱ نفر و غار کتله خود با ۳۷۹سه هزار و  ۲۲۴ نفر به تربیت بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده اند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت:از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه  ۴۳ مورد بازدید نظارتی انجام شده است.

 

رحمتی با بیان اینکه بازدید از گنبد سلطانیه بیش از ۴۳ درصد رشد دارد و همچنان رکورد دار بازدید ها ی مسافران نوروزی است، افزود: خوشبختانه بازدید از جاذبه های گردشگری استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته است.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد: در روز سوم فروردین ماه تنها هزار و ۵۷۳ نفر از گنبد سلطانیه بازید کردند و در مجموع در سوم فروردین ماه ۱۲ هزار و ۹۴۴ نفر ازجاذبه های زنجان بازدید کردند.

نظر شما