شناسهٔ خبر: 18566855 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

افزایش اعطای تسهیلات به دانشمندان و نخبگان در دستور کار دانشگاه آزاد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را اولویت برنامه‌های‌ معاونت اداری مالی برای سال 96 اعلام و بر تامین تسهیلات و رفاه بیشتر برای جذب نخبگان و دانشمندان در سراسر کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی احسانی به مهمترین اقدامات و دستاوردهای حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «در سال 95 توانستیم حق مهارت را برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که دارای مدرک دیپلم بودند، برقرار کنیم. همچنین بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات و وام در اختیار اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه قرار گرفته است.»

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همچنین در این سال افزایش 15 درصدی حقوق و مزایا برای کارکنان را به نتیجه رساندیم کما اینکه افزایش 20 درصدی حقوق و مزایا را برای اعضای هیات علمی در سال 95 برقرار کرده‌ایم.»

وی به حوزه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: «در سال 95 همچنین توانستیم سامانه جامع الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را رونمایی کنیم و اکنون همه دانشجویان می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و میزان تسهیلات را مشاهده و درخواست‌های خود را ثبت کنند و مطمئنا به سرعت به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.»

احسانی به برنامه‌های سال 96 این معاونت هم اشاره کرد و افزود: «برای سال جدید قطعا نظم و انضباط مالی و اداری مانند گذشته ادامه خواهد داشت. توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی در اولویت برنامه‌های ما برای سال 96 است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد بر تامین تسهیلات بهتر و بیشتر برای نخبگان و استعدادهای برتر تاکید کرد و گفت: «جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز دوره مدیریتی جدید، روند روبه‌رشد و سرعت مناسبی پیدا کرده است. افزایش مزایای هیات‌علمی در این سال‌ها و ادامه آن در سال‌های آینده قطعا دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از اولین اولویت‌های انتخابی نخبگان قرار می‌دهد.»

نظر شما