شناسهٔ خبر: 18565149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سفر ریاست جمهوری موجب تسریع در اجرای برنامه ها ی توسعه کردستان است

سنندج- ایرنا- امام جمعه توپ آغاج گفت: اراده ریاست جمهوری برای سفر دوم به کردستان موجب تسریع در اجرای برنامه ای توسعه این دیار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حکیمی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این توجه و عزم دولت تدبیر و امید برای پیگیری امور قابل ستایش است.
وی به سفر روز شنبه ریاست جمهوری بعنوان یک برنامه قابل توجه برای مدیریت استان تاکید کرد و ادامه داد: وقتی ریاست جمهوری تا این حد برای پیگیری امور این استان وقت صرف می کند و امور را بصورت میدانی رصد می کند، باید این اراده نیز در مدیریت استان تجلی یابد.
به گفته حکیمی فر این سفر موجب تسریع امور توسعه و راه اندازی زیرساخت هایی خواهد شد که می تواند در آینده استان راهگشا باشد.
به گفته مدیر حوزه علمیه بیجار، باید این فرصت را مغتم شمرد و با همفکری و بهره گیری از همکاران هیات همراه، موانع توسعه را رفع کرد.
وی اراده دولت برای رفع مشکلات بیکاری و اشتغال را یک فرصت دانست که با راه اندازی کارخانه های تولیدی و صنعتی موجب رونق بیشتر استان خواهد شد.
حجت الاسلام حکیمی فر به انتظارات مردم از سفر ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: وجود حجم بالای بیکاران تحصیل کرده در استان کردستان و بویژه شهرستان بیجار به دغدغه مهم خانواده ها تبدیل شده است و آنان را رنج می دهد.
وی بیکاری را یک تهدید بزرگ برشمرد که دیگر آسیب های اجتماعی و خانوادگی را موجب شده و جوانان را به شدت رنج می دهد.
**نگاه دولت برای کردستان قابل تقدیر است.
امام جمعه اهل سنت بیجار نیز به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نگاه دولت تدبیر و امید برای راه اندازی و احداث زیرساخت های تولیدی، اشتغالزایی و صنعتی در استان مرزی کردستان قابل تقدیر و توجه است.
ماموستا محمدی سفر دوم دکتر روحانی به کردستان را یک فرصت طلایی خواند که موجبات تسریع توسعه همه جانبه استان را فراهم خواهد کرد.
وی ادامه داد: فهرست برنامه های ریاست جمهوری در این سفر، اراده دولت مردان برای کاهش حجم بیکاری و رفع موانع تولید را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: این از مهمترین نیازهای کردستان برای زدودن معضلات و برداشتن مشکلات استان کردستان به شمارمی رود.
ماموستا محمدی اظهار امیداوری کرد: مدیریت استان نیز با پیگیری امور بطور جدی گام بلند توسعه استان را تکمیل و راه برون رفت از وضعیت بغرنج اشتغال را فراهم کند.
امام جمعه اهل سنت بیجار تسهیل امور ازدواج و همکاری بیشتر بانک ها با رائه تسهیلات ارزان قیمت را یک انتظار بحق مردم و جوانان برشمرد و خواستار اختصاص منبع مالی خاص و مستقل برای تسهیل امر ازدواج با الزام به همکاری بیشتر بانک ها شد.
بیجار در 145 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
**خبرنگار: سید باقر سبحانی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

انتهای پیام /*

نظر شما